سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سردار امیری: 40 تیم کمکی پلیس راه در جاده های استان ایلام مستقر شدند


سردار موسی امیری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار اعزامی ایرنا در مرز مهران اظهار کرد: تیم های کمکی پلیس راه با استقرار در مسیرهای ارتباطی این استان بر تردد خودروهای عمومی و شخصی زائران عتبات عالیات تا رسیدن به شهر مرزی مهران نظارت کامل دارند.
وی افزود: همچنین عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بزرگ متشکل از گشت های خودرویی، موتوری و نیروی انسانی در مبادی و معابر شهری مهران مستقر شده و نظم و کنترل و ساماندهی ترافیک در این شهر را بر عهده گرفته اند.
سردار امیری تاکید کرد: کار اجرایی پلیس راهور در استان های ایلام و خوزستان از امروز آغاز شده است تا برنامه های حوزه ترافیکی قرارگاه اربعین را بطور جدی دنبال و اجرایی کنند.
وی یادآور شد: مهمترین وظیفه پلیس راهور بویژه عوامل پلیس راه در استان های ایلام و خوزستان نظارت بر تردد خودروها به سمت مرزهای سه گانه مهران، شلمچه و چزابه است تا زائران در نهایت امنیت و نظم به سلامت به مرزها برسند.
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ایمنی سفر مهمترین اولویت پلیس راهور در ایام منتهی به اربعین حسینی است و همه تلاش و توان خود را بکار گرفته ایم تا ضمن برخورد با خودروهای متخلف و حادثه ساز، شرایط را برای تردد آسان و در کمال نظم در جاده های منتهی به مرزها فراهم کنیم.
سردار امیری خاطر نشان کرد: حوزه فعالیت قرارگاه ترافیکی اربعین در سه بخش استان های درگیری(ایلام و خوزستان)، استان های مسیر (کرمانشاه، مرکز، لرستان و همدان) و سایر استان های کشور نیز در قالب استان های معین برنامه ریزی شده است.
وی افزود: با استقرار تیم های کمکی و بکارگیری نیروهای پلیس راهور و راه در این استان ها تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا زائران از مبدا تا مقصد سفری ایمن داشته باشند.
وی مهمترین مشکل حوزه ترافیکی استان ایلام در اربعین سال گذشته را کم عرض بودن جاده اصلی ایلام به مهران دانست و یادآور شد: این موضوع باعث شد تا 38 درصد تصادفات رانندگی در این مسیر بخاطر سرعت و سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ باشد.
سردار امیری تاکید کرد: به رانندگان وسایل نقلیه عمومی و شخصی که به مقصد شهرهای مرزی دو استان ایلام و خوزستان تردد می کنند توصیه می کنیم از انحراف به چپ و سرعت غیر مجاز که برابر است با تصادف رخ به رخ خودداری کنند.
وی با بیان اینکه زائران باید در زمینه سرعت غیرمجاز دقت کنند، افزود: در چند روز گذشته هیچگونه حادثه خاصی در محورهای منتهی به مرز نداشته ایم لذا به ماموران راهنمایی و رانندگی تاکید شده با نهایت احترام و ادب در خصوص اعمال قانون با زائران برخورد کنند چون بی احترامی و تخطی از قانون پذیرفته نخواهد شد.
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا افزود: اگر بتوانیم جاده ایلام - مهران را در آینده چهار بانده کرده و جدا کننده وسط در این مسیر تعیین کنیم بطور حتم بخش زیادی از دغدغه ما در خصوص ایمنی تردد خودروهای زائران برطرف می شود.
3032/9002

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
40-ترسیمات کمکی در solidworks