برنامه ی انویدیا برای معرفی تبلت SHIELD جدید


به طور کلی تبلت ها گجت های اندرویدی خوبی برای کاربرانی هستند که پلتفرم اندروید را برای انجام بازی های گوشی های هوشمند بر گزیده اند و شاخص ترین دلیل این مسئله هم میتوان سایز بزرگتر صفحه نمایش های تبلت ها و قدرت سخت افزاری بالای آنها نسبت به برخی از گوشی های هوشمند است.

سال 2014 بود که انویدیا تبلتی اندرویدی را با مشخصاتی بارز معرفی کرد و سال بعد نیز انویدیا این تبلت را با سخت افزار های جدید به روز کرد. این تبلت به گونه ای دنباله ی طراحی نکسوس 7 را در پیش گرفته بود جدا از این مسئله که انویدیا شیلد یک تبلت 8 اینچی بود. همان طور که گفته شد یکی از شاخصه های این تبلت مشخصات فنی بسیار خوب و دیگر مشخصه نیز شباهت کم و بیش رابط کاربری این تبلت به اندروید خالص گوگل بود و بدین ترتیب برای کسانی که به رابط های متفاوت سازندگان علاقه ای ندارند گزینه ی خوبی بود ضمن اینکه پشتیبانی نرم افزاری انویدیا از این تبلت ها نیز بسیار خوب بود. به نظر میرسد انویدیا قصد معرفی نسل جدیدی از این تبلت را دارد. همراه ما باشید.

برنامه ی انویدیا برای معرفی تبلت SHIELD جدید

به طور کلی تبلت ها گجت های اندرویدی خوبی برای کاربرانی هستند که پلتفرم اندروید را برای انجام بازی های گوشی های هوشمند بر گزیده اند و شاخص ترین دلیل این مسئله هم میتوان سایز بزرگتر صفحه نمایش های تبلت ها و قدرت سخت افزاری بالای آنها نسبت به برخی از گوشی های هوشمند است. اما در این میان انویدیا شیلد تعریف جدیدی از قدرت سخت افزاری را بین تبلت های اندرویدی عنوان کرد و پردازنده ی Nvidia Tegra K1 به همراه پردازشگر گرافیکی ULP Gerforce Kelper نمایش خیره کننده ای را به نمایش میگذارند.

حال وب سایت Lilliputing تصادفا تصویری را منتشر کرده که نشان میدهد انویدیا در حال آماده سازی خود برای معرفی تبلت شیلد 2016 است و باید آمادگی معرفی این تبلت جدید را از سوی انویدیا داشته باشیم. در ذیل تصویر منتشر شده در Lilliputing را میتوانید مشاهده کنید.

برنامه ی انویدیا برای معرفی تبلت SHIELD جدید

این تصویر شامل اطلاعاتی میشود که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

شماره مدل این محصول P2290W است.

این محصول از درگاه کارت حافظه بهره مند است.

این محصول از هر دو باند 5GHz و 4GHz 802.11ac و وای فای پشتیبانی میکند.

این محصول از بلوتوث با مصرف انرژی کم پشتیبانی میکند.

ایعاد این تبلت 6 *4.8* 0.3 اینچ است.

وزن این محصول 3 اونس برابر با حدودا 348 گرم است.

جزئیاتی که در مورد اطلاعات فنی این تبلت منتشر شده است بسیار اندک است اما میتوان انتظار یک صفحه نمایش فول اچ دی 1080*1920 یا حتی QHD را از این تبلت داشت. طبق اظهار نظر Liliputing این تبلت به چیپست جدید Tegra K1 مجهز خواهد شد و نسبت به نسخه ی قبل از حافظه ی رم بیشتری برخوردار خواهد بود. در کل برداشت ما این است که انویدیا شیلد از لحاظ ظاهری مانند تبلت هایی باشد که پیش از این به تولید رسیده اند و طراحی انقلابی به دنبال نخواهد داشت اما ممکن است از قلم استایلوس پشتیبانی کند و همچنین مانند نسخه های پیشین قدرت سخت افزاری بسیار بالایی داشته باشد.

منبع: سخت افزار


ویدیو مرتبط :
مقایسه اپل TV نسل 4 با انویدیا Shield