سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ولید معلم: اسد خط قرمز ومتعلق به ملت است/دی میستوار نمی تواند در مورد انتخابات اظهارنظر کند


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ولید معلم وزیر امور خارجه سوریه با تاکید بر اینکه بشار اسد رییس جمهوری این کشور خط قرمز ما و متعلق به ملت سوریه است، افزود: استفان دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه نمی تواند در مورد انتخابات ریاست جمهوری اظهار نظر کند.

به گزارش انتخاب، خبرگزاری فرانسه از دمشق نوشت: معلم روز شنبه در یک نشست خبری در دمشق افزود: ما با کسی که در مورد مقام ریاست جمهوری سوریه اظهار نظر می کند، گفت و گو نخواهیم کرد و بشار بشار اسد خط قرمز ماست و اگر (مخالفان) به این روش ادامه دهند دلیلی برای عزیمت آنها به ژنو وجود ندارد.

وزیر امور خارجه سوریه در مورد اظهارات دی میستوار پیرامون انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری سوریه در 18 ماه آینده، گفت: در اسناد وین به انتخابات پارلمانی اشاره شده است، اما نه دی میستورا و نه هیچ کس دیگر حق ندارد در مورد انتخابات ریاست جمهوری اظهار نظر کند و این حق منحصر به فرد ملت سوریه است.

وی تاکید کرد: هیئت مذاکره کننده دولت سوریه برای رسیدن مخالفان به منظور شرکت در مذاکرات که قرار است روز دوشنبه در شهر ژنو شروع شود، بیش از 24 ساعت منتظر مخالفان نخواهد ماند.

معلم معلم تاکید کرد که هیئت مذاکره کننده دولت روز یکشنبه عازم ژنو خواهد شد. 


ویدیو مرتبط :
سید حسن نصرالله:بشار اسد خط قرمز ماست