سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آغاز فروش بلیت پروازهای عتبات برای اربعین حسینی/‌ مراجع رسمی خرید بلیت+ نشانی


‌به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در راستای ساماندهی فروش بلیت به متقاضیان سفرهای هوایی به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی، سازمان هواپیمایی کشوری با هماهنگی ایرلاین‌ها و انجمن شرکت‌های هواپیمایی، نرخ ثابتی برای بلیت پروازهای مسیر مذکور در بازه زمانی 5 تا 18 آذرماه امسال تعیین کرد.

پیش از این دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در این‌باره به فارس گفت: با وجود اینکه پروازهای مسیر نجف و بغداد نظیر سایر پروازهای خارجی مشمول قیمت‌گذاری تکلیفی نبوده و تابع عرضه و تقاضا است، اما سازمان هواپیمایی کشوری به منظور پیشگیری از ایجاد بازار سیاه بلیت و فعالیت واسطه‌گران و کنترل نرخ‌های بلیت هواپیما، با برنامه‌ریزی مدون و تفاهم با شرکت های هواپیمایی نسبت به تعیین نرخ ثابت بلیت اقدام کرد.

بنا به گفته مقصود اسعدی سامانی، براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، شرکت‌های هواپیمایی از روز شنبه 16 آبان‌ماه 94 در سایت‌های خود و یا نمایندگان رسمی فروش، اقدام به فروش بلیت در مسیر پروازی نجف و بغداد با سقف قیمتی اعلام شده، خواهند کرد.

بر این مبنا نرخ بلیت هر صندلی هواپیما برای مسیر تهران - نجف - تهران 950 هزار تومان و تهران - بغداد - تهران 850 هزار تومان مصوب شد؛ همچنین نرخ بلیت هر صندلی هواپیما در مسیر مشهد - نجف - مشهد برای این ایام یک میلیون و 200 هزار تومان و در مسیر مشهد - بغداد - مشهد یک میلیون و 100 هزار تومان تعیین شد.

‌برخی از شرکت‌های هواپیمایی هم از شهرهای خرم‌آباد، تبریز و یا اهواز پرواز به عتبات عالیات برقرار می‌کنند نرخ بلیت آنها مشابه نرخ‌های تهران خواهد بود.

‌با هماهنگی شرکت‌های هواپیمایی و انجمن شرکت‌های هواپیمایی فروش بلیت پروازهای عتبات در ایام اربعین فقط از 3 ‌طریق «دفاتر فروش ایرلاین‌ها»، «آژانس‌های دارای مجوز بند الف» و «سایت شرکت‌های هواپیمایی» خواهد بود؛ نرخ‌های تعیین شده در قالب سقف نرخ‌ها مشخص شده است و مشمول عوارض مربوطه و کمیسیون‌ها نیز است اما شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند با نرخ‌های پایین‌تر نیز بلیت عتبات را برای ایام اربعین به فروش برسانند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این‌باره اینجا را بخوانید.

بنابراین گزارش از آنجا که احتمال کلاهبرداری و فروش بلیت غیرواقع وجود دارد، سازمان هواپیمایی کشوری از متقاضیان بلیت سفرهای هوایی خواست از خرید بلیت از سایت های اینترنتی متفرقه که به شرکت های هواپیمایی تعلق ندارند جدا خود داری کرده و در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرقانونی با شماره تلفن‌های 61022355 - 61022015، تلفکس 66048007، پست الکترونیکی [email protected] و صندوق پستی 1798-13445 دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان هواپیمایی کشوری تماس بگیرند.

 

‌بنابراین گزارش لیست دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری تهران که در بازه زمانی یاد شده، برای فروش بلیت عتبات عالیات با شرکت‌های هواپیمایی طرف قرارداد فروش هستند، به شرح ذیل اعلام می‌شود:

 

1-هواپیمایی ایران‌ایر

آدرس:تهران خیابان شهید لشگری (جاده مخصوص کرج) نرسیده به خروجی ستاری مرکز تجاری اکباتان طبقه همکف

تلفن:44672183، 44672191، 44672192

وب سایت: www.iranair.ir

 

2-هواپیمایی تابان

آدرس:تهران شهرک اکباتان فاز یک سه راه مخابرات کوچه فیات پلاک 8

تلفن دفتر فروش‌:4858، 44636321

وب سایت: www.taban.aero

 

3-هواپیمایی ماهان

آدرس: تهران ابتدای اتوبان کرج، خیابان آزادگان، برج هواپیمایی ماهان

تلفن دفتر فروش:48384838

وب سایت: www.mahan.aero

4-هواپیمایی معراج

آدرس: تهران میدان آزادی ابتدای خیابان محمدعلی جناح ساختمان هواپیمایی معراج طبقه همکف

‌تلفن: 63262222

تلفن:63266 ، 61954

وب سایت: www.merajairlines.ir

5-هواپیمایی نفت

آدرس:تهران فاز یک شهرک اکباتان خیابان شهید نفیسی پلاک 11

تلفن دفتر فروش :44891083

‌وب سایت: www.naftairline.com

انتهای پیام‌‌/


ویدیو مرتبط :
بلیت قطار پردیس بلیط قطار پردیس بلیت قطار رجا خرید بلیت قطار فروش بلیت قطار