فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



انتشارات سروش با 600 عنوان كتاب در نمایشگاه كتاب


به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، انتشارات سروش امسال با 600 عنوان كتاب در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران حضور دارد.
براساس اعلام ستاد نمایشگاه، در نمایشگاه امسال دو هزار و 400 ناشر داخلی و 300 ناشر خارجی در دو هزار و 500 غرفه به عرضه كتاب ‌های خود می‌ پردازند.
در بخش بین ‌الملل این دوره از نمایشگاه 160 هزار عنوان كتاب عرضه شده كه 42 هزار عنوان آن عربی و 118 هزار عنوان آن نیز به زبان ‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی و روسی است كه در سه سال اخیر منتشر شده است.
غرفه سروش در بیست و نهمین نمایشگاه بین ‌المللی كتاب تهران در سالن شماره یك، غرفه 648، پذیرای علاقه مندان در مجموعه شهر آفتاب است و سروش امسال با بیشترین عنوان یعنی 600 عنوان كتاب كه بیش از 40 عنوان آن كتاب چاپ اول است در كنار دیگر آثار این ناشر در نمایشگاه حضور دارد.
به گزارش روابط عمومی انتشارات سروش، برگزاری نشست های فرهنگی، دیدار هنرمندان و اندیشمندان و چهره ها از غرفه سروش و رونمایی از آثار جدید، از دیگر فعالیت های سروش در نمایشگاه امسال است.
سروش همچنین در سالن كودك و نوجوان واقع در سالن 109، غرفه 116 نیز حضور دارد.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت ماه جاری در شهر آفتاب برپا شده است.
فراهنگ**9338**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
صندوق اهدای كتاب در نمایشگاه كتاب