پرونده عنکبوت 1 و 2 کلید خورد/ صحبت‌های تکان دهنده خانم پشیمان شده پروژه مدلینگ+ فیلم


دادستان از برخورد 50 آرایشگاه،‌ 50 مزون و 50 آتلیه عکاسی تحت شاخه اطلاعاتی و قضایی در پرونده عنکوبت 1 و 2 خبر داد.

پرونده عنکبوت 1 و 2 کلید خورد/ صفحات مدلینگ در شبکه‌های اجتماعی بسته شدبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دادستان تهران در نشست مشترک با قضات دادسرای جرایم رایانه‌ای با اشاره به اینکه تمرکز دشمنان غربی در فضای مجازی است و سرمایه گذاری سنگینی با جاذبه های جنسی و مالی کرده اند، گفت:افزایش چشمگیر آمار جرایم  را در حوزه فضای مجازی شاهد بوده‌ایم که یکی از این جرایم شکستن حریم خصوصی افراد است.

جعفری دولت آبادی با بیان اینکه گزارش‌های ارائه شده از سوی مراجع رسمی از افزایش آمار جرائم در حوزه فضای مجازی خبر می‌دهد، گفت: آماری که امروز در وزارت کشور قرائت شد نشان می‌دهد که این آمار در سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: دادسرای تهران آمادگی دارد حمایت قضایی تامه ای را  در مقابله با این موارد به عمل آورد‎.

وی افزود: پیش از این نیز تذکراتی را داده بودم به ویژه در زمان قتل ستایش بار دیگر به تمامی رسانه های فعال در فضای مجازی مواردی را تذکر می دهم که  ازجمله این موارد  نفی و ضدیت با قانون اساسی و ارکان مهم نظام، نفی یا ضدیت با اسلامیت جمهوری اسلامی، تحریف و تخریب ارزشهای انقلاب اسلامی، تقویت و ترویج گروهک های ضد نظام، القای بدبینی نسبت به کارامدی نظام اسلامی، انتشار اخبار محرمانه و طبقه بندی شده در رسانه، ترویج وابستگی به بیگانگان، ترویج قومیت گرایی در کشور،تحریف و ایجاد اختلاف در بین مردم و تضعیف نهادهای رسمی نظام که جلوگیری از این موارد را رعایت کنند‎.

وی با اشاره به تهدیدها و آسیب‌های فضای مجازی افزود: شکستن حریم خصوصی، ریختن آبرو و انتشار عکس‌های محرمانه افراد، انتشار مطالب خلاف واقع و مبتنی بر جاذبه جنسی برای جذب مخاطب، انتشار مطالبی برخلاف موازین اسلامی و دینی و ... از جمله آسیب‌های فضای مجازی است.

جعفری دولت آبادی یادآور شد: امروزه در فضای مجازی شاهد افزایش چشمگیر و یا حتی توسعه و ترویج شبکه‌های مبتذل، مستهجن که خطر جدی برای خانواده‌هاست هستیم.

دادستان تهران اظهار داشت:در ارتباط با مدلینگ کارهای خوبی در دادسرای جرایم رایانه ای که می توان به پرونده مهم عنکوبت  1و 2  اشاره کرد که کار بسیاری مهمی انجام شد.

وی ادامه داد: در همین راستا 50 آرایشگاه،‌ 50 مزون و 50 آتلیه عکاسی تحت شاخه اطلاعاتی و قضایی برخورد شد .

جعفری دولت آبادی اذعان داشت: همچنین در همین زمینه دستگیری های خوبی انجام و صفحات زیادی بسته شد.

دادستان تهران تاکید کرد: امروز ما می توانیم ادعا کنیم حداقل ضربانی به صفحات مختلف مجازی خورد این است که به راحتی نمی توانند کار خود را انجام دهند و اشراف اطلاعاتی مطلوبی که در  اینستاگرام و فیسبوک و .. انجام شد باعث شد که  خانواده ها متوجه شوند نهادهای نظارتی مراقبت خوبی در این حوزه ها دارند.

لینک دانلود

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫کلیپ تکان دهنده پرونده 2030‬‎