سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رییس دانشگاه لیبرتی آمریکا: دانشجویان برای مقابله با مهاجمان مسلمان مسلح شوند


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رییس دانشگاه مسیحی «لیبرتی» در شهر «لینچبرگ» ایالت ویرجینیا در سخنرانی اخیر خود، درحالی که به مسلح بودن خود در لحظه سخنرانی اشاره می‌کند، خطاب به دانشجویان از آنان می‌خواهد برای مصون بودن از آنچه خطر مسلمانان برای کشتن مردم می‌خواند به سلاح مجهز شوند.

نشریه اینترنتی مستقل «راو استوری» ضمن انتشار این خبر، که در رسانه‌هایی همچون آسوشیتدپرس، فاکس‌نیوز، سی‌ان‌ان، واشنگتن‌پست و ان‌بی‌سی نیوز نیز بازتاب یافته بود، نوشت: «رییس بزرگترین دانشگاه مسیحی آمریکا در حین سخنرانی در یک جلسه عمومیِ این دانشگاه، دانشجویان را به حمل سلاح برای مواجهه با مسلمانان ترغیب می‌کند.»

«جری فالوِل» در این دیدار عمومی با دانشجویان در روز جمعه، می‌گوید: «من واقعاً شگفت‌زده می‌شوم وقتی می‌بینم رییس‌جمهور ایالات متحده در پاسخ به شرایط بحرانی نظیر آنچه در کالیفرنیا اتفاق افتاد، از لزوم منع حمل اسلحه در این کشور صحبت می‌کند.»

فالول ادامه می‌دهد که: «اگر کسی در حادثه تیراندازی «سن‌برناردینو» کالیفرنیا، آنچه ‌که من اکنون در پشت خودم پنهان کرده‌ام می‌داشتند، ... . من همواره به این می‌اندیشم اگر آدم‌های خوبِ بیشتری اجازه حمل اسلحه می‌داشتند، ما می‌توانستیم کار آن مسلمانان را قبل از اینکه حرکتی بکنند یکسره کنیم... بیایید درصورت اقدام آنها درس خوبی به آنها بدهیم.»

به نوشته ان‌بی‌سی نیوز، جری فالول پس از مرگ «جری لامون فالول» در سال 2007 در مقام ریاست دانشگاه لیبرتی، بر مسند پدرِ جمهوری‌خواه خود تکیه زد. این اظهارنظر جنجالیِ فالول با واکنش های متفاوتی از سوی دانشجویان و مقامات روبرو شده است.

روز چهارشنبۀ هفته پیش، در حادثه تیراندازی در مرکز نگهداری معلولانِ کالیفرنیا، 14 تن کشته و 20 نفر مجروح شدند. گروه تکفیری-صهیونیستی داعش مسئولیت این رخداد را برعهده گرفت.

انتهای پیام/

http://fna.ir/816ZFY


ویدیو مرتبط :
حضور گسترده مردم آمریکا در مراسم تدفین دانشجویان مسلمان