سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پرواز «بالن»، «جایروپلن» و «پهپاد» برای پایش هوایی مرزهای عراق


سردار حبیب‌الله جان‌نثاری در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اقدامات یگان‌های ویژه ناجا در قرارگاه اربعین ظفر اظهار داشت: پس از اتمام اربعین سال گذشته، ستاد اربعین متشکل از 11 کمیته تخصصی تشکیل شد که کمیته امنیتی و انتظامی با مسئولیت نیروی انتظامی و محوریت قرارگاه ظفر و تحت فرماندهی یگان‌های ویژه شکل گرفت.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه با تاکید بر حضور تمامی پلیس‌های تخصصی در قرارگاه ظفر افزود: قرارگاه ظفر با مسئولیت سرزمینی مهران، شلمچه و چزابه در سه محورِ برقراری امنیت و نظم در پایانه‌های مرزی و استان‌های ایلام و خوزستان، انتظامات و تسهیل در آمد و شد و همچنین کمک‌رسانی به زائران دارای مسئولیت است.

وی با اشاره به حضور مقتدرانه یگان‌های ویژه در این قرارگاه گفت: در حال حاضر به واسطه داشتن اشراف اطلاعاتی در زمین و هوا، یگان‌های ویژه ناجا در این ماموریت خود از پهپاد، بالن، جایروپلن و هلی‌کوپتر استفاده می‌کنند تا از هوا و زمین، بر روند تردد زائران حسینی نظارت داشته و خدمت‌رسانی هرچه بیشتری به این زائران انجام دهند.

جان‌نثاری در ادامه با تاکید بر عدم اجازه تردد به زائرانی که فاقد گذرنامه و ویزا هستند، گفت: با توجه به خط قرمز ترسیم شده در ممانعت از خروج زائران فاقد گذرنامه و روادید، متاسفانه تعدادی از زائران حسینی بدون داشتن گذرنامه و روادید عازم پایانه‌های مرزی می‌شوند که با توجه به تدابیر اتخاذ شده و کنترل‌های اولیه در مسیرهای ورودی به شهرهای مرزی، پلیس پیش از ورود به پایانه‌های مرزی، از ادامه مسیر این زائران جلوگیری می‌کند و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا زائرانی که فاقد گذرنامه و روادید هستند، حتی وارد گیت‌های مرزی شوند.

جانشین قرارگاه ظفر در واکنش به خبر دستگیری نزدیک به 300 نفر از زائران بدون گذرنامه و روادید در کشور عراق، با تکذیب این خبر خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده، حتی اجازه تردد بدون ویزا به یک نفر نیز داده نشده است و من به هیچ وجه آمار ارائه شده در خصوص دستگیری این افراد را تایید نمی‌کنم ولی ممکن است تعداد اندکی از این افراد از مرزهای آبی و یا خارج از پایانه‌های مرزی از مرز خارج نشده باشند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دستور آماده باش نیروی هوایی عراق در مرزهای ترکیه