ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مهاجری:می‌خواهیم حقانیت خود را در لیگ ثابت کنیم/بعد از برد ملوان خیالمان راحت شد


به گزارش خبرگزاری فارس، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی با نفت گفت: خوشحالم که بار دیگر در پایتخت در خدمت شما هستیم و نتایج خوبی هم در هفته‌های اخیر گرفته‌ایم. می‌خواهیم حقانیت خود را در لیگ ثابت کنیم.


 
پایانی 
ی 

وی ادامه داد: خوشحالم که به شرایط اول فصل برگشتیم. 4-5 هفته به دلیل داشتن بازیکنان نفت نتوانسته بودیم خوب نتیجه بگیریم. اما اکنون با بازگشت مصدومان‌مان و آمدن احمد آل‌نعمه و روند خوب خود را ادامه دهیم و در 6-7 هفته پایانی نتایج خوبی را بگیریم. در نیم‌فصل دوم در 7 بازی آخر در 5 بازی نباخته‌آیم و 3 برد و 2 مساوی داشتیم. بعد از پرسپولیس که در دور برگشت 17 امتیاز کسب کرده ما تیم دوم جدول هستیم و 16 امتیاز گرفته‌ایم.

وی در مورد اینکه پدیده در لیگ برتر می‌ماند یا خیر،‌گفت: ما بعد از اینکه ملوان را در مشهد شکست دادیم خیال‌مان بابت ماندن در لیگ راحت شد. 33 امتیاز داریم و با تیمی که در خطر سقوط است 13 امتیاز فاصله داریم. امیدوارم در 6 بازی آینده به گونه‌ای نتیجه بگیریم که بتوانیم جایگاه خود را در جدول ارتقا دهیم.

مهاجری در مورد اینکه بازیکنان‌تان بی‌انگیزه می‌شوند وقتی شانس سهمیه و یا خطر سقوط ندارید، گفت: من سال اولی که در تیم شیرین فراز کرمانشاه سرمربی بودم این شرایط را تجربه کردم. نه در خطر سقوط بودیم و نه شانس صعود داشتیم. شرایطی را ایجاد کردیم که از بازیکنان خود به خوبی استفاده کردیم. من سعی می‌کنم در هفته‌های پایانی از بازیکنان شایسته‌ای که به خاطر کمی تجربه کمتر در لیگ بازی کرده‌اند استفاده کنم. ضمن اینکه بازیکنان بزرگ و باتجربه ما خیلی خوب کار می‌کنند و به جوانان ما انگیزه می‌دهند.

مهاجری در مورد اینکه در ابتدای فصل از بازیکنان جوانش راضی نبود، گفت: در مقطعی ما دچار افت شدیم. اما جوانان ما شرایط بازی را پیدا کردند اما نمی‌توانستم از 4-5 بازیکن جوان به طور همزمان در ترکیب استفاده کنم. اما بازیکنان خوبی مثل علی مردانی داشتیم که خیلی خوب بازی کردند و از عملکرد آنها راضی هستم.

سرمربی تیم پدیده در مورد اینکه چرا تیمش در تیم ملی بازیکن ندارد، گفت: کی‌روش و دستیارانش اکثر بازی‌های لیگ را رصد می‌کنند و جالب این است که مشهد دو تیم در لیگ برتر دارد اما کی‌روش تاکنون به مشهد نیامده است. حضور کی‌روش در مشهد به بازیکنان انگیزه بیشتری می‌دهد. انتظارم این بود که کی‌روش حداقل برای دیدن بازی ما یک بار به ورزشگاه می‌آمد. دو تیم مشهدی جوانان شایسته‌ای دارد. تیم ما هم یکی دو بازیکن شایسته حضور در تیم ملی را دارد.

وی در مورد مصدومان تیمش گفت: مهرداد رضایی مصدوم است و مرادمند محروم تیم ماست.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
فینال ملوان-استقلال در جام حذفی(برد ملوان)