ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



استیلی: از بازیکنانم راضی‌ام اما عدالت فوتبال رعایت نشد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید استیلی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سایپا که با برتری دو بر یک سایپا به پایان رسید، اظهار داشت: امروز همه دیدند چطور بازی کردیم. فکر می‌کنم عدالت فوتبال رعایت نشد. ما هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم اما آنها تبدیل به گل نشدند. فکر می‌کنم حداقل هشت موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: در این میان داور هم دو پنالتی ما را ندید و نگرفت تا باعث شود به سایپا ببازیم. ما گل اول را روی اشتباهات فردی خوردیم اما توانستیم بازی را در دست بگیریم. ضمن اینکه امروز یک جوان 19،20 ساله را به زمین فرستادم که موفق شود برای تیم ما گل بزند. در مجموع از نتیجه به‌دست آمده راضی نیستم، چون معتقدم حق ما شکست دو بر یک نبود، آن هم در شرایطی که فرزاد حاتمی، مازیار زارع، محرمی و جلال رافخواهی را در اختیار نداشتیم.

سرمربی ملوان افزود: در کنار این مسائل آرش افشین هم دقیقه 5 به خاطر خطای مدافع حریف مصدوم شد. به خاطر همین می گویم عدالت رعایت نشد. من از نحوه عملکرد بازیکنانم راضی هستم، چون معتقدم فوتبال خوبی بازی کردند اما از نتیجه راضی نیستم. درضمن یک تشکر از هواداران کنم که 90 دقیقه ما را تشویق کردند اما واقعاً بدشانسی می‌آوریم.

استیلی در خصوص شعار هواداران ملوان علیه احمد دنیامالی، رئیس هیئت مدیره این باشگاه عنوان کرد: تنها کسی که در حال حاضر و در این بحران مالی هوای ما را دارد، دنیامالی است. البته سایر اعضای هیئت مدیره هم قابل احترام هستند اما دنیامالی به ما خیلی کمک می‌کند. ما از لحاظ فوتبالی پیشرفت کرده‌ایم وطوری بازی می‌کنیم که در زمین حریف موقعیت‌های گل فراوانی داریم. هرچند یک سری مشکلات حاشیه‌ای وجود دارد اما در مجموع دنیامالی تمام تلاش خود را برای ملوان انجام می‌دهد.

وی در خصوص اعتراض‌های آخر بازی‌اش به تیم داوری هم گفت: بازیکن ما اعلام کرد که مدافع حریف او را روی خط محوطه جریمه زده و این یعنی اینکه یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشده است. به خاطر همین معترض بودم. می‌گویم نباید روی داوران فشار آورد اما حق ما هم نبود که مقابل سایپا شکست بخوریم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
در بانکداری اسلامی باید عدالت و انصاف رعایت شود