سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



احداث 4 درمانگاه در مسیر نجف تا کربلا


احداث 4 درمانگاه در مسیر نجف تا کربلاایرنا/ معاون عتبات و عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از احداث 4 درمانگاه بین راهی در مسیر نجف تا کربلا خبر داد و گفت: خیرین و نیکوکاران می توانند در ساخت این درمانگاه ها مشارکت داشته باشند.
علی حیدری با اشاره به این که جمعیت هلال احمر در ایام اربعین، در مسیرهای مختلف پیاده روی زائران چادرهای امدادی برپا می کند، اظهار کرد: جابجایی و حمل دارو و تجهیزات باعث استهلاک و هدر رفت منابع می شود.
وی ادامه داد: باتوجه به این مسائل تصمیم به احداث چهار درمانگاه بین راهی در مسیر گرفته شده است.
حیدری افزود: بر همین اساس جانمایی احداث چهار درمانگاه در فواصل 20 کیلومتری مسیر کربلا تا نجف صورت گرفته که مقدمات خرید زمین در حال انجام است.
نیکوکاران می ‏توانند برای مشارکت در ساخت این درمانگاه ها کمک های نقدی خود را به حساب 4978602414 به نام خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران نزد بانک ملت و یا شماره کارت 6104337895091443 واریز کنند.
همچنین علاقمندان می توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‏های 87712306 و 88903223 تماس بگیرند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
اربعین و مسیر نجف تا کربلا