حذف خواننده ایرانی از فیلم سینمایی هندی «گلزار»


حذف خواننده ایرانی از فیلم سینمایی هندی «گلزار»

مشرق/ فیلم «سلام بمبئی»، پروژه مشترک سینمای ایران و هند این روزها در مرحله پیش تولید به سر می‌برد و در این بین یک خواننده جوان ایرانی از حذف اثرش که برای این فیلم تولید شده بود، ابراز ناراحتی کرد. امیر ارسلان خواننده جوان ایرانی که آلبوم «شاید» با صدای او در سالهای گذشته و با اخذ مجوزهای لازم منتشر شده بود، درباره حذف اثر دو صدائه اش با یک خواننده هندی که برای این فیلم تولید شده بود ابراز ناراحتی کرد و توضیح داد: «با قربان محمدپور صحبت کرده بودم و قرار بود قطعه دو زبانه فارسی – هندی که برای این فیلم ساخته بودم، در این فیلم استفاده شود. بخش های هندی این فیلم را قرار بود یک خواننده هندی سرشناس بخواند و حتی وکال کار با خواننده هندی گرفته شد. ولی وقتی گروه برای مذاکره با بازیگران و طرف هندی فیلم به این کشور رفتند، به من اعلام شد که تصمیم گروه تغییر کرده و قرار است چهار ویدئو کلیپ به زبان هنری برای این فیلم تولید شود. این در حالی بود که من برای این اثر هزینه کرده بودم و اعتمادم به کارگردان کار باعث شد بدون قرارداد این اثر را تولید کنم.»
طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است فیلم «سلام بمبئی» به کارگردانی «قربان محمدپور» نیمه دوم نوامبر در شهر بمبئی هند جلوی دوربین برود.
تاکنون حضور «محمدرضا گلزار»،«دیا میرزا» و «بهروز چاهل» بعنوان بازیگر در پروژه سینمایی «سلام بمبئی» قطعی شده است و حرف و حدیث های برای حضور امیتا باچان هم در این پروژه به گوش میرسد، همچنین «عبدالله اسکندری»،«مجید میرفخرایی»،«علیرضا علویان»،«حسن پویا» بعنوان بهترین عوامل ایرانی با این فیلم همکاری می‌کنند.
گفته می‌شود در «سلام بمبئی» به جای رقص و آواز که رسم معمول سینمای هند است چهار کلیپ طراحی شده و Sonu Nigam خواننده سرشناس هند قرار است چهار ترانه برای این فیلم بخواند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
فیلم/ عکس العمل هندیها هنگام تماشای فیلم سینمایی هندی!