سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی Unroll.Me؛ اپلیکیشنی برای لغو اشتراک از خبرنامه های ایمیلی


معرفی Unroll.Me؛ اپلیکیشنی برای لغو اشتراک از خبرنامه های ایمیلی

چه بخواهید و چه نخواهید، پیام های تبلیغاتی و خبرنامه ها مهمان ناخوشایند همیشگی اینباکس ایمیل های شما هستند. هر چقدر هم آنها را به پوشه اسپم بفرستید یا برای پاک کردنشان بکوشید، این اژدهایان چند سر بالاخره راهی برای بازگشت به اینباکس شما پیدا می کنند.

شاید نشود جلوی ورود چنین ایمیل هایی به اینباکس را به طور کامل گرفت، اما ابزارهایی هستند که به کمکشان قادرید حجم این هرزنامه ها را به طرز قابل توجهی کاهش دهید. Unroll.Me اپلیکیشنی است که در این امر فوق العاده ظاهر می شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

برای استفاده از Unroll.Me در ابتدا باید یک حساب کاربری بسازید. پس از این کار می توانید هم از طریق اپلیکیشن و هم نسخه تحت وب، به مدیریت اینباکس خود در سرویس هایی همچون جیمیل، یاهو میل، آی کلاود و آتلوک بپردازید.

Unroll.me 2

Unroll.Me در دو زمینه به یاری شما می آید: خلاص شدن از شر خبرنامه های غیرضروری و ذخیره و گردآوری خبرنامه های مفید برای مطالعه آسان. اپلیکیشن با تقسیم قابلیت های خود در سه بخش Unsubscribe، Rollup و Keep، ساده ترین و لذت بخش ترین رابط کاربری ممکن را برای کاربر به ارمغان آورده.

در بخش Unsubscribe می توانید با یک سوایپ ساده به چپ، از خبرنامه های غیرضروری لغو اشتراک کنید تا دیگر در اینباکس و میان ایمیل های مهم چشمتان به آنها نیفتد. آنهایی را هم که لازم دارید می توانید با سوایپ به راست به منوی Keep فرستاده تا بتوانید در اینباکس ذخیره شان کنید.

اما اگر می خواهید خبرنامه ها را روزنامه وار و پشت سر هم بخوانید، می توانید روی آنها به سمت بالا سوایپ کرده تا در قسمت Rollup ظاهر شوند. ضمنا از همین قسمت نیز امکان مدیریت خبرنامه ها را دارید.

یکی از مزایای بزرگ Unroll.Me، پشتیبانی آن از چند حساب کاربریست. بنابراین به کمک این اپ می توانید تمام حساب های ایمیل هایتان را از وجود خبرنامه های اضافی پاکسازی کنید.

Unroll.Me Unroll.Me قیمت : رایگان سازنده : Unroll.Me سیستم عامل : iOS حجم : 33.9 مگابایت

برچسب‌ها:iosUnroll Meدانلود اپلیکیشن iOSدانلود اپلیکیشن آیفونلغو اشتراک خبرنامه های ایمیلی

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
ماژول خبرنامه ایمیلی