سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آموزی/ اجرای بازی کلش آف کلنز و دیگر بازی های اندروید در کامپیوتر


آی تی آموزی/ اجرای بازی کلش آف کلنز و دیگر بازی های اندروید در کامپیوتر

آیا علاقه به اجرای بازی‌های محبوب اندروید در کامپیوتر خود دارید؟ با استفاده از شبیه سازهایی مانند BlueُStacks می‌توانید بازی محبوب کلش آف کلنز و دیگر بازی‌های اندروید را در کامپیوتر بازی کنید. با ما همراه باشید تا نحوه‌ی استفاده از این شبیه ساز را به شما آموزش دهیم.

تک24/ آیا علاقه به اجرای بازی‌های محبوب اندروید در کامپیوتر خود دارید؟ با استفاده از شبیه سازهایی مانند BlueُStacks می‌توانید بازی محبوب کلش آف کلنز و دیگر بازی‌های اندروید را در کامپیوتر بازی کنید. با ما همراه باشید تا نحوه‌ی استفاده از این شبیه ساز را به شما آموزش دهیم.
برنامه Bluestacks یک شبیه ساز حرفه ای اندروید است که به شما اجازه می‌دهد تا بازی‌ها و حتی اپلیکیشن‌های محبوب اندروید را در کامپیوتر خود اجرا کنید. دلایل زیادی برای استفاده از این شبیه ساز وجود دارد. بعضی کاربران علاقه به اجرا و تست بازی‌های اندروید دارند، اما امکان دارد سخت افزار مناسب و قدرتمند را ندارند و یا مانند خود من، علاقه ای به اجرای بازی‌ها در صفحات کوچک موبابل نداشته باشند، به همین دلیل، اجرای بازی اندروید محبوب خود مانند Clash of Clans یا Plants vs Zombies 2 آن هم در صفحه‌ی بزرگ مانیتور می‌تواند برای آن‌ها خوشایند باشد. اگر شما هم از این دسته از گیمرها هستید، باید بگویم که انجام این کار به سادگی امکان پذیر است و می‌توانید با یک نصب ساده و دانلود بازی مورد علاقه‌ی خود، به انجام آن بازی بپردازید. برنامه های اندروید نیز به همین حالت هستند، برای مثال می‌توانید برنامه‌ی اینستاگرام را نصب نموده و از طریق این برنامه به پروفایل خود در اینستاگرام وارد شوید.
از مواردی که باید رعایت کنید، این است که سخت افزار کامپیوتر شما قدرت اجرای شبیه ساز را داشته باشد. از جمله موارد مورد نیاز داشتن حداقل ۴ گیگابایت رم است، زیرا قرار است در کنار سیستم عامل ویندوز خود، یک سیستم عامل اندروید اجرا شود. همچنین سعی کنید که درایور کارت گرافیک شما نیز به روز شده باشد. تقریبا اجرای بازی آن چنان هم سنگین نیست و می‌توانید در هر سیستمی به انجام بازی‌های اندروید و استفاده از نرم افزارهای آن بپردازید.
قدم اول – ابتدا برنامه را از طریق آدرس زیر دانلود نمایید:
دانلود برنامه BlueStacks برای ویندوز
قدم دوم – پس از دانلود برنامه، روی آن کلیک کرده و اجرا نمایید. سپس مراحل نصب را طی نموده و آن را نصب کنید.
قدم سوم – پس از نصب برنامه آن را اجرا کرده و وارد محیط آن شوید. حال فرض کنیم که می‌خواهید یک بازی را نصب و اجرا نمایید، برای مثال Clash of Clans، شما دو راه دارید، یا از خود برنامه بازی را سرچ و نصب نمایید، یا فایل APK بازی را از اینترنت دانلود نمایید، سپس بر روی فایل دانلود شده کلیک نمایید تا به صورت اتوماتیک در برنامه‌ی BlueStacks نصب و قابل اجرا گردد، سپس بازی را در برنامه اجرا کنید.
برای روش اول پس از اجرای برنامه روی گزینه‌ی Search کلیک کنید.

سپس نام بازی را برای مثال Clash of Clans سرچ کنید تا بازی نمایان شود. پس از نمایان شدن بازی، بر روی آن کلیک نمایید.

امکان دارد از شما مشخصات حساب کاربری گوگل پرسیده شود، ایمیل و پسورد خود را وارد نمایید و اگر ندارید بسازید.

حال می‌توانید وارد صفحه‌ی بازی شده و با زدن گزینه‌ی Install بازی را نصب و اجرا کنید.

در حالت دوم نیز، کافی است فایل APK بازی‌ها را نصب و سپس بر روی آن‌ها کلیک نمایید تا بازی به صورت خودکار در برنامه‌ی BlueStack نصب شود.

آیکن بازی‌ها به این حالت درخواهد آمد و فقط با یک کلیک ساده نصب خواهند شد
با کلیک بر روی All Apps می‌توانید به لیست بازی‌ها و برنامه های خود بروید. البته آخرین برنامه ها و بازی‌های اجرا شده در مقابل این گزینه به نمایش درخواهند آمد.
اندروید 9برای دانلود فایل APk بازی Clash of Clans می‌توانید از آدرس زیر اقدام کنید:
Clash of Clans APK v8.67

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
هک بازی کلش آف کلنز برای اندروید