ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



واکنش باشگاه پرسپوليس به اخراج صادقي


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 15:39

واکنش باشگاه پرسپوليس به اخراج صادقي

بانک ورزش/ پرسپوليس در حالي در دقيقه 22 بازي، 10 نفره شد و دروازه‌بان خود را از دست داد که تصاوير ثبت شده کاملا مشخص کرد، هيچ خطاي هندي روي نداده است. يداله جهانبازي دو سال قبل با عدم اعلام خطاي هند آرش افشين، مهاجم فولاد و گل او در بازي با پرسپوليس را درست اعلام کرد. پرسپوليس در پايان همان فصل با اختلاف امتياز همين بازي عنوان قهرماني را از دست داد و به مقام نايب قهرماني بسنده کرد.
امروز چهارشنبه 13 آبان 1394 پرسپوليس در حالي به مصاف تيم ذوب آهن رفت که هنوز بر سر اخطاري که سوشا مکاني در بازي حذفي برابر ملوان دريافت کرد، بحث وجود دارد.
پرسپوليس در غياب پنج بازيکن که يکي از آنها دروازه‌بان اولش و ديگري گلزن اولش بود برابر ذوب آهن قرار گرفت ولي دروازه‌بان دوم پرسپوليس هم در حالي اخراج شد که تصاوير تلويزيوني و تصاوير ثبت شده توسط عکاسان ورزشي به خوبي نمايان کرد که توپ در بيرون محوطه جريمه به سينه صادقي برخورد کرد و اخراج او به دليل خطاي هند نمي‌توانست صحيح باشد.
پرسپوليس حالا با نداشتن دو دروازه‌بان اول و دوم خود، به حکم داوران، و 10 نفره بازي با ذوب آهن را ادامه مي‌دهد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
واکنش تیری هانری به اخراج راجرز