سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دولت با وجود تنگناهای مالی، سال 94 را به خوبی مدیریت کرد


به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در دیدار نوروزی با ائمه جمعه و جماعت و مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مدیریت استان نیز در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید، با مدیریت منابع و جذب اعتبار از محل های مختلف، در زمینه اقتصادی اقدامات موثری انجام داد.
وی ادامه داد: با وجود مشکلات مالی و اقتصادی کشور در سال گذشته، تمامی پروژه های چهارمحال و بختیاری در حوزه های مختلف فعال بود.
سلیمانی دشتکی افزود: در سال جاری و دوران پسابرجام، شرایط کشور و به تبع آن استان ها به لحاظ مالی و اقتصادی بهبود می یابد.
وی تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان باید در سال جاری نسبت به برنامه ریزی برای جذب اعتبارات ملی، اقدامات لازم را انجام دهند.
استاندار چهارمحال و بختیاری همدلی، همفکری و تعامل مردم و مسئولان را از مهمترین عوامل دستیابی به موفقیت ها عنوان کرد.
سلیمانی دشتکی اضافه کرد: دولت یازدهم از ابتدای فعالیت تا کنون با توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته و غیربرخوردار مانند چهارمحال و بختیاری، تصمیمات مهمی برای اجرای پروژه ها و توسعه این مناطق داشته است.
7362/ 6014/1772

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مدیریت نوین صادرات مدیریت استراتژیک مدیریت مالی (میانه) مبانی مدیریت مالی مدیریت