ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ایران حریف برزیل در فینال شد/ عنوان پنجمی برای بانوان


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و معلولین، در ادامه رقابت های والیبال جام بین قاره ای، تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران امروز با شکست چین، به فینال راه یافت.

ملی پوشان کشورمان در سه گیم متوالی با نتایج 25-20، 25-12، 25-14 موفق شدند در مرحله نیمه نهایی تیم چین را شکست داده و به فینال راه یابند.

در دیدار دیگر مرحله نیمه نهایی، تیم برزیل با شکست مصر به عنوان دیگر فینالست این رقابت ها شناخته شد و فردا، ساعت 15 به وقت محلی، دیدار نهایی بین تیم های ایران و برزیل برگزار خواهد شد و تیم های مصر و چین نیز برای کسب مقام سوم به مصاف هم می روند.

در بخش بانوان، تیم ملی والیبال نشسته کشورمان با غلبه بر کانادا به عنوان پنجمی دست یافت.

نمایندگان کشورمان با نتیجه 20- 25، 25-21،19-25، 11-25 برای دومین بار مقابل کانادا به برتری دست یافتند و در جایگاه پنجم مسابقات قرار گرفتند.

رقابت های جام بین قاره ای والیبال نشسته با حضور 15 تیم در بخش مردان و 13 تیم در بخش زنان از 27 اسفند تا 4 فروردین به میزبانی شهر آنجی و در کشور چین برپاست.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
پنجمی کایاک تیمی بانوان 500 متر ایران در بازی های آسیایی