جواب ابهام آمیز نیمار درباره ماندن در بارسا


خبرگزاری ایسنا: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE، نیمار در فصل جاری عملکرد درخشانی در ترکیب آبی اناری‌ها داشته و بهترین گلزن این تیم و رقابت‌های لیگا به شمار می‌آید.

این بازیکن برزیلی سومین فصل حضورش در بارسلونا را پشت سر می‌گذارد و قرارداد او تابستان سال آینده به پایان می‌رسد. او وارد اسپانیا شد تا مذاکرات خود را با سران بارسلونا درباره تمدید قراردادش شروع کند اما جواب ابهام آمیزی به رسانه‌ها داد تا نشان دهد که احتمال جدایی او از این تیم وجود دارد.

او گفت: بله به اسپانیا برگشته‌ام تا مذاکرات خود را برای تمدید قراردادم با مدیران بارسلونا شروع کنم.

نیمار درباره این سوال که آیا در بارسلونا باقی می‌ماند، گفت: می‌خواهیم در سال جدید موفقیت‌های سال قبل را تکرار کنیم. نمی‌دانم روند مذاکرات چه می شود. زندگی طولانی است و معلوم نیست که چه سرنوشتی به دنبال دارد.

منچستر سیتی جدی‌ترین مشتری نیمار به شمار می‌آید و حاضر است که برای جذب این ستاره برزیلی رقم بالایی را پرداخت کند. از منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن هم به عنوان دیگر مشتریان نیمار سخن به میان می‌آید. با توجه به صحبت‌های اخیر پدر این بازیکن، احتمال جدایی او از آبی اناری‌ها زیاد است اما بعید است که سران بارسلونا این بازیکن برزیلی را به راحتی از دست دهند ،به ویژه اینکه او در فصل جاری به روزهای اوج خود نزدیک شده است.


ویدیو مرتبط :
نیمار در بارسا وگرفتن عکس کنار لگوی بارسا