فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آخرین تغییرات آیین‌نامه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم+دریافت متن


به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس مسابقات بین‌المللی قرآن کریم 22 لغایت 28 اردیبهشت‌ماه 1394 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نشست بازبینی آیین‌نامه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم چندی پیش در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد و آیین‌نامه مسابقات با تغییراتی روبرو شد.

دو مرحله‌ای شدن مسابقات رشته قرائت یکی از تغییرات آیین‌نامه مسابقات امسال است که طی آن باید شرکت‌کنندگان در دو مرحله مقدماتی و نهایی تلاوت کنند. متسابقان باید در مرحله مقدماتی 7 سطر و فینال 20 سطر تلاوت کنند.

تغییر نمرات هم از دیگر تغییرات مسابقات است که طی آن نمره تجوید از 35 به چهل، نمره وقف و ابتدا از 15 به 20 و نمره صوت از 20 به 15 تغییر کرده است. این تغییرات شامل رشته حفظ قرآن هم می‌شود که با 100 نمره حسن حفظ جمع می‌شود.

از دیگر تحولات مسابقات امسال این است که اغلاط شرکت‌کننده پس از تلاوتش توسط رئیس هیأت داوران به وی اعلام می‌شود.

آیین‌نامه مسابقات را می‌توانید از طریق این لینک دریافت کنید.   

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بیانات امام خامنه ای در مسابقات بین المللی قرآن کریم