سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کیودو به نقل از یک مقام ژاپنی: کره شمالی احتمالا در حال تدارک مقدمات پرتاب موشک دور برد است


کیودو به نقل از یک مقام ژاپنی: کره شمالی احتمالا در حال تدارک مقدمات پرتاب موشک دور برد استایرنا/ خبرگزاری ژاپنی 'کیودو' روز پنجشنبه به نقل از یک مقام دولت ژاپن اعلام کرد، کره شمالی احتمالا در حال آماده شدن برای پرتاب یک موشک دور برد در یک هفته آینده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این مقام ژاپنی که کیودو نامی از وی به میان نیاورد، گفت، با توجه به تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره ای از محل آزمایش موشک 'تونگ چانگ ری' کره شمالی در ساحل غربی این کشور، نشانه ها حاکی از آمادگی احتمالی برای پرتاب موشک است.
این در حالی است که اعضای شورای امنیت سازمان ملل در پی آزمایش چهارم هسته ای کره شمالی در 6 ژنوایه درباره اعمال تحریم های جدید علیه این کشور گفت وگو می کنند.
کره شمالی در حال حاضر به خاطر برنامه های هسته ای و موشکی اش تحت تحریم است.
سخنگوی وزارت دفاع کره جنوبی با استناد به سیاست گفت وگو نکردن درباره مسایل اطلاعاتی، از اظهار نظر درباره وجود فعالیت های قبل از پرتاب موشک در سایت آزمایش موشک کره شمالی خودداری کرد.
خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی نیز به نقل از یک مقام دولتی، از وجود فعالیتی مستمر در پایگاه موشکی کره شمالی و استتار مناطق کلیدی به منظور جلوگیری از جاسوسی ماهواره ای خبر داد.


منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
پاسخ آزمایش موشکی کره شمالی، با بمباران و پرتاب موشک توسط کره جنوبی