سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازار/ این ۳ گوشی اچ‌تی‌سی را از بازار بخرید!


بازار/ این ۳ گوشی اچ‌تی‌سی را از بازار بخرید!آی تی رسان/ در ادامه مقالات پیشنهادی خود از برندهای بازار، این بار به سراغ اچ‌تی‌سی آمده‌ایم، کمپانی تایوانی و محبوبی که این روزها به دلیل فروش نه‌چندان خوب تولیداتش، در سراشیبی سقوط قرار گرفته است. حال در این مطلب قصد داریم 3 گوشی خوب از اچ‌تی‌سی را به شما معرفی کنیم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

گوشی گرونه

اچ‌تی‌سی وان M9

پرچم‌دار 2015 اچ‌تی‌سی هرچند فروش چنان خوبی نداشت اما گوشی قدرتمند و خوبی به شمار می‌رود. اسنپدراگون 810، 3 گیگابایت رم، نمایشگر 5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی و باتری 2840 میلی‌آمپری از مشخصات مهم این دستگاه هستند و در کنار آن، پردازنده گرافیکی آدرنو 430 و دوربین سلفی خارق‌العاده‌اش، می‌تواند دل هر خریداری را به‌دست بیاورد! دوربین اصلی 20.7 مگاپیکسلی و 32 گیگابایت حافظه داخلی از مشخصات مهم دیگر وان M9 هستند.

قیمت: حدود 1 میلیون و 500 هزار تومان

چرا بخریم؟
طراحی شیک و فلزی
نمایشگر با کیفیت فول اچ‌دی
اسپیکرهای فوق‌العاده
سخت‌افزار به روز و کارامد
پردازنده گرافیکی عالی
باتری مناسب

چرا نخریم؟
عملکرد دوربین در برابر رقبا ضعیف‌تر است
عملکرد عجیب اسنپدراگون 810

گوشی متوسطه

اچ‌تی‌سی Desire 820

دیزایر 820 را باید از خوش‌قیمت‌های اچ‌تی‌سی دانست چرا که محصولی است که یک نمایشگر 5.5 اینچی با 267 پیکسل در هر اینچ، پردازنده اسنپدراگون 615، رم 2 گیگابایتی، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی و باتری 2600 میلی‌آمپری را در ازای قیمت 650 هزار تومان به کاربر ارایه می‌دهد.

قیمت: حدود 650 هزار تومان

چرا بخریم؟
طراحی زیبا
صفحه نمایش بزرگ با کیفیت مطلوب
اسپیکرهای قدرتمند
خروجی عالی صدای هدفون
دوربین‌های با کیفیت
سخت‌افزار مناسب

چرا نخریم؟
باتری ضعیف‌تر از رقبا
کیفیت ساخت نه چندان بالا


گوشی ارزونه

اچ‌تی‌سی Desire 626G+

به طور معمول از کمپانی اچ‌تی‌سی نمی‌توان گوشی‌های ارزان زیادی در بازار پیدا کرد اما دیزایر 626G پلاس داستان متفاوتی دارد! این گوشی که مجهز به نمایشگری 5 اینچی است، به کمک پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک MT6752 قادر است فیلم برداری 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه و 720p با سرعت 60 فریم در ثانیه داشته باشد. از دیگر مشخصات مهم دیزایر 626G پلاس، می‌شود به پشتیبانی از دوسیم کارت، یک گیگابایت رم، باتری 2000 میلی‌آمپری و دوربین‌های 13 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی در عقب و جلو اشاره کرد. در مجموع اگر از دوست‌داران اچ‌تی‌سی هستید و می‌خواهید یک دستگاه با کیفیت داشته باشید، دیزایر 626G پلاس گزینه‌ ایده‌آل شماست!

قیمت: حدود 490 هزار تومان

چرا بخریم؟
دوربین بهتر در مقایسه با اکثر هم‌قیمت‌ها
پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت
طراحی زیبا و بدنه باکیفیت
نمایشگر باکیفیت
باتری 2000 میلی‌آمپری
سخت‌افزار مناسب

چرا نخریم؟
حافظه داخلی کم
مستعد در جذب اثر انگشت

انتخاب شما کدام است؟!!

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: آی تی رسان


ویدیو مرتبط :
مقایسه گوشی های اچ تی سی وان ام 8 و اچ تی سی وان ام 9