سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



درمان چاقی از زبان آیت الله ضیایی


آخرین خبر/
1. روزۀ شرعی بگیـرید، لا أقلّ هفته‌ای دو مرتبه (دوشنبه‌ها، پنجشنبه‌ها)، توجّه: سحری و افـطاری بخورید.

2. به مدّت 40 روز، هر روز به مقدار نیم گرم نخـود لاک (یک نوع گیاه است) با یک قاشق غذا خوری سرکۀ طبیعی بنوشند، بـدن را خیلی لاغر می‌کند (حامله و بچه شیرده نباشید).

3. دارو مرکّبۀ درمان چاقی و چربی سوز (مخلوط عرقیّاتِ لاغر کننده): عرق زنیان + عرق کرفس + عرق زیره + عرق شوید + عرق گشنیز. (حامله و بچّه شیرده نباشید).

4. قبل از ناهار و قبل از شام از دارو مرکّبۀ درمان چاقی: نخود لاک گیاهی+ تخم کرفس+ زیرۀ سیاه+ برگ زیتون [از هر کدام نصف قاشق چایخوری] میل کنید (حامله و بچه شیرده نباشید).

4. در أوّل و آخر غذا، نمک کامل (= نمک دریا تصفیه شده) بخورید یا نمک سنگ تصفیه شده، بخورید؛ زیرا ضدّ چاقی، ضدّ کک و مک صورت، ضدّ ورم و ... است.

5. آلبالو، چای آلبالو (درمان چاقی شکمی)

6.عصرانه جوشانـده یا دمکـردۀ گُل‌فنـدق برای چاقی بسیار خوبست

7. روزی یک استکان عرق طبیعی زیره بخورید (حامله نباشید)

8.یک قاشق چای‌خوری پودر گشنیز (درمان چاقی شکمی نیز میشود)

9.یک قاشق چایخوری پودر زنیان مخلوط در یک لیوان دوغ شیرین میل کنید و یا یک استکان عرق طبیعی زنیان بخورید (درمان چاقی شکمی نیز میشود، به شرطی که حامله و بچه شیرده نباشید و به شرطی که بیماری آسم نداشته باشید).

10. به مدّت دو هفته تا دو ماه، هر روز نصف قاشق چای‌خوری سندروس با یک قاشق غذا خوری سکنجبین مصرف کنید، جهت رفع چاقی نافع است (حامله نباشید).

11. خوردن میوۀ گیلاس قبل از غذا (خوب جویده شود)، خوردن کاهو بدون سُس به همراه غذا، خوردن سیب درختی رسیده شیرین بعد از غذا.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
درمان چاقی (چاقی شکم) پاسخ دکتر ضیایی در شبکه ولایت