سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روش صحیح حمام کردن نوزاد -آکا


1395/01/22

سایت کودک ، نی نی آکابارداری ، زایمان، علائم بارداری، علائم زایمان ,حمام کردن نوزاد,روش صحیح حمام کردن نوزاد,مرطوب نمودن پوست کودک,[categoriy]

روش صحیح حمام کردن نوزاد -آکاحمام کردن نوزاد,روش صحیح حمام کردن نوزاد,مرطوب نمودن پوست کودک

آکاایران: روش صحیح حمام کردن نوزاد

آکاایران: حمام کردن نوزادان یکی از دغدغه های مادران است . اگر روش صحیح حمام کردن نوزاد را نمیدانید با ادامه مطلب همراه وب ها باشید .

به گزارش آکاایران: برای حمام کردن نوزاد ابتدا باید تمام لوازم مورد نیاز نظیر حوله، پوشک تمیز و لباس های کودک را در اتاقش که دمای ان به اندازه کافی گرم باشد اماده کنید .

سعی کنید از تشت یا لگن برای حمام کردن نوزاد استفاده نمائید و برای حمام کردن کودک باید دمای آب ۹۰ درجه فارنهایت (۳۲ درجه سلسیوس) باشد تا پوست حساس کودک دچار سوختگی نشود .

,حمام کردن نوزاد,روش صحیح حمام کردن نوزاد,مرطوب نمودن پوست کودک,[categoriy]

لباس های کودک را در محیط گرم حمام درآورید و به آرامی کودک را از پاها در آب قرار دهید اما او را رها نکنید و برای اینکه احساس سرما نکند با کاسه ای ، آب را بر روی بدنش بریزید .

فقط از شامپو مخصوص کودکان استفاده کنید و به ارامی و بصورت ماساژ وار سر او و سپس بدنش را با دست یا پارچه ای لطیف بشوئید . باید صورت و اطراف چشم های کودک را نیز به ارامی بشوئید . دقت کنید که کودک با تکان خوردن و دست و پا زدن از دستتان جدا نشود و سر نخورد .

در انتها کودک را اب کشی کنید و حوله ای به دور او بپیچید و پس از خشک کردن او از لوسیون مخصوص برای مرطوب نمودن پوست کودک استفاده کنید .

بارداری ، زایمان، علائم بارداری، علائم زایمان -



ویدیو مرتبط :
‫روش صحیح حمام کردن، دوش گرفتن و شستن موهای سر بعد از عمل جراحی بینی‬‎