سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با پایه ی شارژر مایکروسافت بند ۲ از سوی مایکروسافت آشنا شوید


با پایه ی شارژر مایکروسافت بند ۲ از سوی مایکروسافت آشنا شوید

وین فون/ از محصولات پوشیدنی و معروفی که امسال مایکروسافت معرفی کرد می توان بند ۲ را نام برد که در نوع خود و در مقایسه با رقیبانش طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. از مشکلات ساعت های هوشمند امروزه می توان به شارژ شدن و نحوه ی آن هم اشاره کرد که در استفاده ی بلند مدت این موضوع برای کاربران می تواند بسیار جدی و حائز اهمیت شود.

امروز مایکروسافت فروش شارژر ایستاده ی مخصوص مایکروسافت بند ۲ را آغاز کرد. پیش از این هم شما قادر به استفاده از پرینت سه بعدی پایه های دست ساز شارژر که توسط هواداران مایکروسافت ساخته شده بود، بودید ولی خوب استفاده از آن ها اشکالات خاص خودش را داشت. مثلا این که خیلی سبک بودند و به محض قرار گرفتن مایکروسافت بند روی آن ها، تعادل خوبی برقرار نمی شد. این مشکل توسط اضافه کردن وزن به این پایه ها توسط خود مایکروسافت حل شد. مایکروسافت در این باره می گوید:

با این پایه ی شارژر منحصر به فرد و زییا که باعث می شود مایکروسافت بند شما مانند یک ساعت رومیزی به نظر بیاید، می توانید حین شارژ شدن صفحه ی مایکروسافت بند ۲ خودتان را نیز ببینید. البته در کارتن این محصول کابل شارژر و مایکروسافت بند ۲ موجود نیست!

این پایه با قیمت ۱۹.۹۹$ عرضه می شود که قیمتی فوق العاده ارزان برای تجهیزاتی مانند آن است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال خرید این گونه ابزار هستید، ما آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

تا کنون این پایه نمره ی ۵ از ۵ را از نظر کاربران به خود اختصاص داده است. کاربران در خصوص این پایه نظر داده اند که این پایه طراحی بسیاری خوبی دارد و بسیار زیبا به نظر می رسد و بسیار کارامد است. این شارژر اکنون برای فروش در دسترس قرار گرفته است و کاربران می توانند آن را بند خود خریداری کنند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
با شارژر جدید بیسیم مایکروسافت نورانی شارژ شوید(1)