سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ورود حزب ندای ایرانیان به فاز عملیاتی انتخابات


ورود حزب ندای ایرانیان به فاز عملیاتی انتخابات

باشگاه خبرنگاران/ معاون اجرایی حزب ندای ایرانیان ورود عملیاتی این حزب به مقوله انتخابات خبر داد.

سامان بختیاری معاون اجرایی حزب ندای ایرانیان از برگزاری سومین همایش فصلی حزب ندای ایرانیان در روز جمعه (27 آذرماه) خبر داد.
وی در ادامه تصریح کرد: از رؤسای شعب حزب ندا در استانها و همچنین رؤسای شاخه جوانان استانها برای حضور در این همایش دعوت شده تا کارگروه ویژه‌ای برای انتخابات تشکیل شود.

معاون اجرایی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه حزب ندای ایرانیان بیش از 3 هزار عضو دارد، گفت: برای ایجاد هماهنگی بین اعضا، حزب نیاز به تعیین آرایش سیاسی معین دارد و پس از همایش جمعه، حزب ندا وارد فاز عملیاتی انتخابات می‌شود.
وی با بیان اینکه سومین همایش فصلی حزب ندای ایرانیان در دفتر روزنامه اطلاعات برگزار می‌شود، افزود: این همایش داخلی است اما محمود دعایی به عنوان مهمان ویژه در این همایش سخنرانی خواهد کرد.
به گفته بختیاری این همایش به منظور آخرین هماهنگی‌ها در راستای فرآیند انتخابات برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
دبیرکل حزب ندای ایرانیان | چاره‌ مشارکت بالا در انتخابات‌ ها از زبان دبیرکل حزب ندای ایرانیان