سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعضای کمیسیون قضایی مجلس با دادستان کل کشور دیدار کردند


محمد علی اسفنانی نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: اعضای کمیسیون قضایی مجلس امروز با حجت‌الاسلام منتظری دیدار و پیرامون مسائل مربوط به روابط بین کمیسیون و دادستانی کل کشور بحث و گفت‌وگو کردند.

وی افزود: بعد از انتصاب حجت‌الاسلام منتظری به دادستانی کشور این اولین دیدار اعضای کمسیون با وی بود و در این جلسه ارتباط نزدیک بین کمیسیون قضایی و قوه قضائیه از جمله دادستانی کل کشور و اختیاراتی که در قوانین موجود به ویژه قانون ایین دادرسی کیفری جدید برای دادستانی کل کشور در نظر گرفته شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اختصاص ردیف اعتباری مستقل در بودجه سالیانه برای دادستانی کل کشور از دیگر موضوعات بحث در این جلسه بود و موضوع ارتباط دادستانی کل کشور با کمیسیون قضایی در کنار سایر مجموعه‌های قوه قضائیه جهت بهتر شدن قوانین و رفع ایرادات و اشکالات موجود مطالبی در این دیدار مطرح شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مشروح جلسه چهارم اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با اعضای