سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس دفتر مقام معظم رهبری: وضعیت حاشیه شهر مشهد بهتر شده است


حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی روز یکشنبه در مراسم بهره برداری از پروژه های خدماتی در حاشیه شهر مشهد به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، افزود: همه این تلاشها فقط برای خدمت به خدا و نجات مردم از محرومیت است.
وی ادامه داد: رسیدگی به محروم و درمانده از ویژگیهای اسلام است و خدا سردمداران کفر و نفاق جهانی را نبخشد که به حکومت نوپای جمهوری اسلامی ایران اجازه خدمت به محرومان را نداده اند وگرنه این کشور گلستان می شد.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: البته هم اینک نسبت به کشورهای دیگر وضع ما خیلی خوب است.
وی همچنین گفت: غصه دردمندان و محرومان از مقام معظم رهبری جدا نمی شود و شب و روزی نیست که رهبری به فکر ساماندهی اوضاع این قشر از جامعه نباشند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی افزود: رهبری مسئولیت رفع محرومیت از این مناطق را در مشهد به امام جمعه این شهر واگذار کرده اند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: خوشحالیم از اینکه رهبر معظم انقلاب به جای جای کشور عنایت دارند و واقعا باید گفت که از نعمات خداوند در زمان حاضر برای این ملت و مردم برخورداری از چنین رهبری آگاه، بیدار، هوشیار، جامع و آینده نگر است.
وی در ادامه همچنین با اشاره به دستگیری تفنگداران نیروی دریایی آمریکا توسط غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اینها پرسنل ارتشی بودند که ادعا می کند برترین ارتش دنیاست و از همه تجهیزات لازم برخوردارند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی ادامه داد: منظره ای که از تفنگداران آمریکایی در اوج ذلت و نشسته بر روی زانو در سراسر دنیا پخش شد تنها توسط ایران اسلامی می تواند بوجود آید.
وی با اشاره به اهدای نشان عالی فتح توسط رهبر معظم انقلاب به پاسدارانی که در این عملیات بودند گفت: این اعطای نشان پاسخی به حمله ناو هواپیمابر آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران و شهادت 300 غیر نظامی ایرانی بود.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: بر آن جنایت آنچه آزارمان داد این بود که فرمانده جنایتکار آمریکایی نشان شجاعت گرفت که نشان خباثت بود و اکنون فرمانده کل قوا نشان فتح را به سپاهیانی اعطا می کنند که نظامیان آمریکا را با آن حالت ذلیلانه به اسارت می گیرند.
وی گفت: این واقعه چند پیام داشت که مهمترین آن این بود که برای دفاع از عزت و شرفمان حد و مرزی نمی شناسیم.
همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری 58 پروژه شهری با هزینه دو هزار و 700 میلیارد ریال در مناطق حاشیه شهر مشهد به بهره برداری رسید.
سکونتگاههای غیررسمی یا حاشیه شهر در مشهد با گستره ای شامل 13 درصد از مساحت شهر 32 درصد جمعیت این کلانشهر را در خود جای داده اند.
1922/7505/1858

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خاطره رئیس دفتر مقام معظم رهبری از آخرین دیدار حسن حبیبی و رهبر انقلاب