سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جمع آوری امضا در مجلس برای بررسی خارج نوبت طرح حمایت از ۶ میلیون نیازمند


مهر/ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از جمع آوری امضا برای بررسی خارج از نوبت طرح حمایت از ۶ میلیون نیازمند خبر داد و گفت: فقط در این صورت این طرح تا قبل از پایان سال در دستور بررسی قرار می گیرد.

محمد اسماعیل سعیدی افزود: طرح حمایت از ۶ میلیون نیازمند از کارافتاده چندی قبل مطرح شد و برهمین اساس در دستور بررسی کمیسیون ها قرار گرفت. وی با اشاره به اینکه برای این طرح فوریتی در نظر گرفته نشده است، گفت: به همین دلیل باید برای بررسی روال عادی طی شود و مدت ها در نوبت بررسی قرار گیرد که این موضوع خود زمان بر است. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: نمایندگان مجلس به دنبال جمع آوری امضای ۵۰ نفر هستند تا بتوان طرح حمایت از ۶ میلیون نیازمند را خارج از نوبت بررسی کرد.

سعیدی با اشاره به اینکه نظر نمایندگان مجلس برای بررسی سریع و تصویب این طرح مثبت است، گفت: فضای کلی مجلس برای کمک و حمایت از نیازمندان و از کارافتادگان مساعد است.


ویدیو مرتبط :
طرح جمع آوری وسپس آزادسازی معتادان!!!!!!!!!