سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دانشجویان افغانستانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) جنایات داعش را محکومیت کردند


دانشجویان افغانستانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) جنایات داعش را محکومیت کردند

ایسنا/ دانشجویان افغانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در اعتراض به جنایات گروهک تکفیری داعش و طالبان تجمع اعتراض آمیزی را برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین دانشجویان افغانستانی دانشگام امام خمینی(ره) با حضور در مزار شهدای گمنام این دانشگاه تجمع اعتراض‌آمیزی را علیه جنایات وحشیانه داعش و طالبان در منطقه و مخصوصاً ولایت زابل برگزار کردند.

در این تجمع اعتراض آمیز که دانشجویان دختر و پسر این دانشگاه حضور داشتند، دانشجویان افغان با در دست داشتن عکس نوشته‌هایی از جنایات داعش در عراق و مخصوصاً افغانستان و ولایت زابل شعارهایی را در محکومیت تحرکات این گروه تکفیری سر دادند.

دانشجویان افغان در این تجمع اعتراضی شعارهایی را با عنوان «مرگ بر داعش»، « مرگ بر طالبان»، « هیهات مناالذله» و « عدالت، عدالت» سر می‌دادند.


ویدیو مرتبط :
بازی گرسنگی-دانشجویان برق دانشگاه بین المللی امام خمینی