فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مرحله دانشگاهی نهمین جشنواره ملی حرکت در دانشگاه محقق اردبیلی آغاز شد


رییس دانشگاه محقق اردبیلی روز یکشنبه در این جشنواره با بیان اینکه جشنواره حرکت ویژه انجمن‌ های علمی دانشجویی است گفت: این جشنواره با تاکید بر ارتباط انجمن های علمی دانشجویی با جامعه و صنعت برگزار می شود.
دکتر گودرز صادقی افزود: نشان دادن دستاوردهای علمی دانشجویان ، ایجاد فن‌بازار و نمایشگاه دستاوردهای انجمن‌ های علمی دانشجویی ، شناسایی و تقدیر از شرکت های دانشجویی صنایع کارآفرین از جمله اهداف برگزاری جشنواره حرکت است.
صادقی با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی رشد چشمگیری داشته اظهار کرد: برنامه های فرهنگی دانشگاه نسبت به سال 93 رشد 352 درصدی و نسبت به سال 92، رشد 956 درصدی داشته است.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی ، طاهر شریفی معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل نیز در این جشنواره گفت: برگزاری جشنواره حرکت در ارتقای علمی دانشجویان و انتقال علم و تجارب این قشر تاثیر خوبی دارد.
وی افزود: جشنواره حرکت می تواند در ارتقای علمی دانشجویان هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی تاثیرگذار است بنابراین حرکت مبارکی محسوب می شود.
شریفی با بیان اینکه انجمن های علمی با ظرافت تمام در صدد نشان دادن دستاوردهای خود بودند اظهار کرد: غرفه ها نشان دهنده ظرفیت بالای دانشجویان است و مسوولان باید زمینه های لازم را در این زمینه فراهم کنند.
دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: 52 انجمن علمی در دانشگاه فعال بوده و 65 نشریه در این دانشگاه منتشر می شود.
وی افزود: نیمه دوم پارسال 116 کارگاه تخصصی ، 26 نشست تخصصی ، 10 طرح پژوهشی ، 9 نمایشگاه تخصصی و 9 همایش در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
دانشگاه محقق اردبیلی در سال 1357 با نام آموزشکده کشاورزی و با پذیرش 38 دانشجو در رشته کشاورزی عمومی فعالیت های آموزشی خود را آغاز کرد ، این مرکز آموزش عالی در سال 1371 از دانشگاه تبریز منتزع و مدتی به صورت مجتمع آموزش عالی به فعالیت خود ادامه داده و در سال 1372 با تبدیل آن به دانشگاه با عنوان دانشگاه محقق اردبیلی موافقت شد.
این دانشگاه در 201 رشته تحصیلی داتشجو پذیرش کرده و در حدود 11 هزار نفر دانشجو دارد که در 11 دانشکده مشغول به تحصیل هستند و هم اکنون دارای 278 عضو هیات علمی است.
از این تعداد 40 رشته در مقطع دکتری ، 84 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و بقیه در مقطع کارشناسی و کاردانی است.
6018/6016

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خیرمقدم گویی سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی