سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرماندار اهواز: فردا تمام مدارس دایر هستند


فرماندار اهواز: فردا تمام مدارس دایر هستندایسنا/ فرماندار اهواز با اشاره به تفاوت انتخابات امروز نسبت به انتخابات 7 اسفند، گفت: به‌هیچ‌عنوان مدارس فردا(شنبه 11 اردیبهشت) تعطیل نمی‌شوند.

اسماعیل ارزانی‌بیرگانی اظهار کرد: هفتم اسفند دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار شد که حجم آراء و گستردگی مشارکت بیشتر بود؛ اما امروز فقط انتخابات مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است و تعداد کاندیداهایی که درنهایت انتخاب می‌شود، فقط 6 کاندیدا و تعداد نامزدهایی که به رقابت می‌پردازند مشخص و کم است؛ تعداد آرا نیز نسبت به مرحله اول کمتر است و کار شمارش سریع‌تر انجام می‌شود، بنابراین مدارس تعطیل نخواهند شد.

وی تصریح کرد: با وجود این گمان نمی‌کنم شمارش آرا تا ساعت 2 بامداد هم به طول بیانجامد و خیلی زود آراء تجمیع، شمارش و نتایج آن اعلام می‌شود؛ بنابراین تمام مدارسی که در شش حوزه انتخاباتی شعب اخذ رأی بودند، فردا دایر هستند و هیچ مدرسه‌ای تعطیل نخواهد شد.

فرماندار اهواز با اشاره به وقوع پدیده گردوغبار خاطرنشان کرد: هنوز میزان گردوغبار به آن حدی که باعث تعطیلی مدارس شود، نرسیده و وضعیت تعطیلی مدارس هنوز نامشخص است.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
تعطیلی مدارس فردا شنبه 23 دی 96