فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اجرای 58 عنوان برنامه در هفته بسیج در شرق اصفهان


به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار مهدی ساعی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: اولین برنامه این هفته، مشارکت ناحیه امام علی(ع) در بیابان زدایی شرق اصفهان است.
وی ادامه داد: بر اساس این طرح قرار است دستگاه های مختلف 10 هزار هکتار از اراضی سگزی را بیابان زدایی کنند و ناحیه امام علی (ع) نیز در اولین مناقصه 307 هکتار بیابان زدایی را در دستور کار خود قرار داده است.
فرمانده ناحیه مقاومت امام علی(ع) خاطرنشان کرد: این مناطق با گیاهانی همچون گز و قره داغ بیابان زدایی می شود.
وی برگزاری همایش و اجتماع بسیجیان شرق اصفهان را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد و افزود: در این روز بسیجیان شرق اصفهان در یکی از مراکز تجمع خواهند کرد.
ساعی،برگزاری دعای ندبه، شرکت حلقه های صالحین در نماز جمعه، برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعات، دیدار با خانواده های شهدا، غبارروبی از 50 گلزار شهدای شرق اصفهان و دیدار بسیجیان با هشت امام جمعه این مناطق را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.
وی گفت: در این هفته 27 نشست روشنگری در پایگاه های مقاومت ناحیه امام علی (ع) برگزار می شود.
وی برگزاری پنج یادواره شهدا را از دیگر برنامه های بسیج در شرق اصفهان عنوان کرد و افزود: در این ایام برگزاری یادواره بزرگ شهدای معلم توسط کانون فرهنگیان کوهپایه برنامه ریزی شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت امام علی(ع) گفت: برگزاری کوهگشت توسط سه حوزه بسیج، برگزاری شش مسابقه فرهنگی و ورزشی، راه اندازی دو ایستگاه صلواتی و حضور در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی نیز از برنامه های این ناحیه مقاومت بسیج است.
وی گفت: در شرق اصفهان بیش از 80 هزار بسیجی در قالب عادی، فعال و کادر در بخش های مختلف بسیج سازماندهی شده اند.
ساعی اضافه کرد: این بسیجیان در قالب یکهزار و 350 حلقه صالحین، 135 حلقه سرگروه های صالحین و پنج حلقه مربیان صالحین برای فعالیت های تربیتی، بصیرتی و عقیدتی سازماندهی شده اند.
وی ادامه داد: در عرصه اقتصاد مقاومتی یک میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات بانکی در سالجاری در اختیار بسیجیان قرار خواهد گرفت.
فرمانده ناحیه مقاومت امام علی(ع)خاطرنشان کرد: نظارت کاملی بر روند مصرف این تسهیلات به منظور جلوگیری از انحراف آنها و مصرف واقعی در برنامه های اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی صورت می گیرد.
وی گفت: امسال 655 نفر در قالب اردوهای 10 روزه، دو هزار و 520 نفر در قالب اردوهای یکروزه و 260 نفر در قالب اردوهای هفت روزه در طرح اردوهای 'هجرت 3 ' شرکت کردند.
ساعی اضافه کرد: در عرصه دفاعی و مقاومت نیز بسیجیان شرق اصفهان در قالب هفت گردان بیت المقدس، هشت گردان کوثر، گردان های عاشورای پایگاه محور برادران، گردان های الزهرا(س) پایگاه محور خواهران و گردان های امنیتی امام علی (ع) و امام حسین (ع) سازماندهی شده اند.
وی اضافه کرد: در عرصه روشنگری نیز سالجاری 18 برنامه در سطح حوزه های مقاومت و 55 برنامه در پایگاه های بسیج در دو بخش اقتصاد مقاومتی و مساله هسته ای برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت امام علی(ع)، احداث 22 سالن ورزشی در دو سال گذشته، ساخت یکصد ساختمان حوزه و پایگاه مقاومت، 12 فراخوان گردانی در سال و دهها برنامه دیگر را از جمله فعالیت های ناحیه امام علی(ع) شرق اصفهان در سال های اخیر عنوان کرد.
وی گفت: برگزاری یک یادواره شهید در سطح حوزه مقاومت، 28 یادواره پایگاهی، دیدار با خانواده 475 شهید، راه اندازی هشت گروه سرود و چهار گروه تئاتر از برنامه های بسیجیان شرق اصفهان در راستای حفظ ارزشهای مقاومت، ایثار و شهادت است.
6027/7134/پ

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
یک برش زندگی و هفته بسیج+گزارش هفته بسیج در اصفهان