سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ سقط جنین از ترس زورگیر در مشهد


حوادث/ سقط جنین از ترس زورگیر در مشهد خراسان/ زن بارداری که طعمه زورگیران خشن قرار گرفته بود، از شدت وحشت و ترس جنین خود را سقط کرد.

در پی گزارش چندین فقره زورگیری های شبانه، درحالی ماموران سرکلانتری غرب مشهد تلاش های گسترده ای را برای شناسایی دزدان مخوف آغاز کردند که زن جوانی طعمه موتورسواران زورگیر قرار گرفته و جنین خود را سقط کرده بود. با انتقال این زن به مرکز درمانی، عملیات پلیسی نیز وارد مرحله جدیدی شد تا این که ساعت 18 شنبه گذشته ماموران کلانتری سجاد به موتورسوارانی که با پلاک مخدوش در بولوار امامت حرکت می کردند مشکوک شدند. این درحالی بود که موتورسواران خشن قصد حمله به یک شهروند دیگر را داشتند اما در دام ماموران گرفتار شدند. با دستگیری 2 جوان 18 ساله، تحقیقات در این باره آغاز شد. چاقو و شوکرهای همراه موتورسواران خشن در حالی خودنمایی می کرد که مشخصات آنان با زورگیران خطرناک مطابقت داشت. فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تایید این خبر گفت: دزدان مذکور تاکنون به 10 فقره زورگیری شبانه اعتراف کرده اند اما احتمال می رود آنان سرقت های بیشتری انجام داده باشند.

سردار امیری مقدم از شهروندان خواست چنانچه در مناطق آزادشهر و بولوار سجاد طعمه زورگیران موتورسوار شده اند برای شناسایی سارقان و اعلام شکایت به کلانتری سجاد مراجعه کنند. وی افزود: موتورسیکلت مورد استفاده دزدان نیز مسروقه است که بررسی ها در این باره با صدور دستور قضایی ادامه دارد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

سورس خبر: خراسان


ویدیو مرتبط :
‫جنین سقط شده 3 ماهه‬‎