ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برگزاری مسابقه تعیین نام و شعار کاروان اعزامی ایران به المپیک ریو


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، نهمین نشست کمیته فرهنگی مرکز نظارت بر تیم های ملی در راستای آماده سازی فرهنگی اعضا کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به بازی های المپیک 2016 با حضور همه اعضا در محل مرکز نظارت بر تیم های ملی تشکیل شد.

در این جلسه درخصوص نام و شعار کاروان اعزامی کشور به المپیک ریو دو ژانیرو (2016) بحث و تبادل نظر و قرار شد تا مسابقه ای در این زمینه طراحی و برگزار شده و سپس بهترین، پرمحتواترین و مناسب ترین نام و شعار برای کاروان المپیکی کشورمان در نظر گرفته شود.

در این نشست همچنین درباره ویژگی های آموزشی و ارزشی زندگی نامه پهلوانان و شهدای ورزشکار کشورمان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و  براستفاده از ویژگی های درخشان و ارزنده این الگوهای جامعه وزشی کشور برای آموزش مباحث فرهنگی، تاکید گردید.

همچنین قرار دادن مفاد 15 گانه منشور فرهنگی کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به المپیک 2016 ریو در کلیه اماکن ورزشی از دیگر مصوبات این نشست بود، همچنین قرار شد منشور فوق علاوه بر قرار گرفتن و درج در سایت های مختلف خبری بصورت جزوه نیز طراحی و چاپ شده و در اختیار همگان قرار گیرد.

در نهمین نشست کمیته فرهنگی، سید مصطفی هاشمی طبا، اصغر رحیمی، سید امیر حسینی، حسن مسجدی، مجید ندیری، مهدی فراهانی فر، جواد فتوحی، حجت الاسلام کریمی، علی قلم سیاه، محمد عسگری و مسعود موسوی حضور داشتند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/J374CU


ویدیو مرتبط :
رژه کاروان ایران در المپیک ریو