خرید آرد یارانه ای از 21 دی ماه توسط بانک سپه


ملکی با بیان اینکه عملیات خرید آرد یارانه ای صرفاً از طریق سامانه نرم افزاری تهیه شده توسط بانک سپه انجام می شود تصریح کرد: نانوایان گرامی می توانند از تاریخ بیستم و یکم دی ماه برای سفارش خرید آرد خود به نزدیکترین شعبه بانک سپه در شهرهای تهران، ری و اسلامشهر مراجعه کنند.

خرید آرد یارانه ای از 21 دی ماه توسط بانک سپهمشاور مدیرعامل و مدیر پروژه محصولات کشاورزی و سامانه آرد از عملیات خرید آرد یارانه ای از بیستم و یکم دی ماه توسط بانک سپه در شهرهای تهران، ری و اسلامشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، محسن ملکی اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و با هماهنگی شرکت مادر تخصصی بازرگانی ایران و شرکت غله و خدمات بازرگانی ناحیه یک کشور و همچنین اتحادیه و تعاونی نانوایان مقرر شده است عملیات خرید آرد یارانه ای از ابتدای دهه ی سوم دی ماه آغاز شود.

وی گفت: با توجه به مصوبه هیات محترم وزیران در تاریخ 1393/8/26، شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران مکلف به تهیه سامانه نرم افزاری متمرکزی برای نظارت بر توزیع آرد یارانه ای شده است.

ملکی با اشاره به اینکه خرید آرد یارانه ای از آبان ماه سال گذشته و همچنین امسال از طریق سامانه تهیه شده توسط بانک سپه صورت گرفته است یادآور شد: در تمام استان های کشور و 13 شهرستان استان تهران عملیات خرید آرد یارانه ای انجام شده و سایر شهرهای باقیمانده در استان تهران نیز تحت سامانه متمرکز خرید آرد قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه عملیات خرید آرد یارانه ای صرفاً از طریق سامانه نرم افزاری تهیه شده توسط بانک سپه انجام می شود تصریح کرد: نانوایان گرامی می توانند از تاریخ بیستم و یکم دی ماه برای سفارش خرید آرد خود به نزدیکترین شعبه بانک سپه در شهرهای تهران، ری و اسلامشهر مراجعه کنند.

مشاور مدیرعامل و مدیر پروژه محصولات کشاورزی و سامانه آرد در ادامه افزود: شعب نخستین بانک ایرانی در شهرهای تهران، ری و اسلامشهر آماده ارایه خدمات به نانوایان از طریق سامانه نرم افزاری تهیه شده توسط بانک سپه هستند.

ملکی در پایان اظهار داشت: نانوایان همچنین می توانند با مراجعه به شعب پس از افتتاح حساب و دریافت رمز دوم به صورت غیر حضوری و از طریق سایت baker.ebanksepah.ir جهت خرید آرد سهمیه ای خود اقدام کنند.


ویدیو مرتبط :
واریز یارانه نقدی دی ماه