سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



پاک کردن لکه بستنی


 پاک کردن لکه بستنینیک صالحی/ با این راهکارها می توانید لکه بستنی را به راحتی پاک کنید.

پارچه
پارچه را در آب و پودر شست‌وشوی آنزیم‌دار خیس کرده و پس از گذشت حداقل 30 دقیقه (برای لکه ‌های جدید) و چند ساعت (برای لکه های قدیمی) آن را بشویید.

مبلمان
یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی را با دو فنجان آب سرد مخلوط کنید. سپس با استفاده از یک پارچه تمیز محلول را آنقدر روی لکه بمالید تا پاک شود.

فرش
یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی را با دو فنجان آب گرم مخلوط کرده و با استفاده از یک پارچه تمیز روی لکه بمالید. این کار را آنقدر تکرار کنید تا لکه پاک شود. اگر باز هم اثر لکه باقی مانده بود، یک قاشق غذاخوری آمونیاک را با دو فنجان آب گرم مخلوط کرده و با اسفنج روی لکه بمالید تا اثر آن از بین برود.

لکه بستنی
برای لکه بستنی شکلاتی روی فرش یا مبلمان از پروکساید هیدروژن و آمونیاک استفاده می‌شود. پروکساید را با قطره‌چکان روی لکه چکانده و روی آن ضربه بزنید سپس کمی آمونیاک را نیز با قطره‌چکان روی لکه چکانده و دوباره این کار را تکرار کنید. روی لکه آب بریزید تا پاک شود.





منبع: نیک صالحی


ویدیو مرتبط :
پاک کردن لکه ماژیک از روی موکت