سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازار/ راهنمای خرید تلفن هوشمند با قیمت بین 500 هزار تا 1 میلیون تومان در بهمن ماه 94


بازار/ راهنمای خرید تلفن هوشمند با قیمت بین 500 هزار تا 1 میلیون تومان در بهمن ماه 94مجله سخت افزار/ تلفن های هوشمند فقط منحصر به گوشی های پرچم دار یا دستگاه های گران قیمت بازار نیست. در واقع باید گفت با توجه به شتاب بسیار زیاد تکنولوژی این ابزارهای دیجیتالی، حتی دستگاه هایی که در سال های قبل معرفی شده اند هم می توانند به راحتی و بدون هیچ گونه ایراد و مشکلی از پس درخواست ها و دستورات کاربران بر بیایند. با نزدیک شدن به پایان سال 94 و البته در پیش بودن نمایشگاه MWC 2016، کاربران زیادی به فکر تعویض گوشی های قدیمی یا خرید مدل های جدید خواهند بود. البته دستگاه هایی که در نمایشگاه موبایل بارسلونا رونمایی می شوند حداقل بین چند هفته تا چند ماه با رسیدن به بازار ایران فاصله خواهند داشت. در نتیجه بد نیست تا زمان عرضه آنها در بازار هم چند پیشنهاد از بین گوشی های موجود را برای خرید در نظر داشته باشید. این بار پیشنهادات ما مربوط به گوشی های هوشمند با قیمت بین 500 هزار تا 1 میلیون تومان هستند.

اجازه بدهید همین ابتدا یک موضوع را روشن کنیم. در حال حاضر رقابت بسیار داغی بین تلفن های رده بالا و Sub Premium بازار در جریان است و هر کمپانی مطرحی حداقل یک دستگاه در این رده دارد. اما بازار تلفن های میان رده کمی متفاوت است و با وجود تعداد بسیار زیادی دستگاه ها در این بازه قیمتی، تجربه کاری کاربران نشان می دهد حتی بزرگان بازار هم بعضا نمی توانند با امکانات خود کاربران را راضی کنند. در نتیجه انتخاب بهترین ها کمی دشوار خواهد بود. با این توضیحات دعوت می کنیم نگاهی به لیست پیشنهادی ما داشته باشید.

Huawei Honor 4X

این مدل یکی از آخرین محصولات وارد شده هواوی به بازار تلفن های هوشمند است. تجربه هواوی و قدرت این شرکت در عرضه گوشی هایی با امکانات مناسب و قیمت رقابتی باعث می شود هر فهرستی بدون گوشی های این شرکت ناقص به نظر برسد. Honor 4X هم دقیقا از همین روش پیروی می کند. مشخصات سخت افزاری 4X به صورت جدول زیر است:

با خواندن فهرست مشخصات شاید فکر کنید این دستگاه قیمتی در حدود 1 میلیون تومان داشته باشد اما در کمال شگفتی هواوی مدل 4X را تنها با قیمتی در حدود 590.000 تومان به بازار عرضه کرده است. نمایشگر 5.5 اینچی نزدیک به فبلت ها با تراکم پیکسلی قابل قبول و دوربین های قدرتمند از جمله ویژگی های کلیدی این گوشی زیبا به حساب می آیند.

Sony Xperia M4 Aqua

این روزها نزدیک به MWC 2016 هستیم و این مدل سونی دقیقا مربوط به یک سال قبل و کنگره جهانی موبایل سال 2015 است. M4 Aqua همان طور که از اسمش پیداست یکی از گوشی های ضد آب و ضد گرد و غبار سونی است که با توجه به ابعاد و وزن پایین جزو گوشی های خوش دست بازار به حساب می آید.

البته شاید بهتر باشد زیاد به تبلیغات سونی درباره ضد آب بودن گوشی توجه نکنید و سعی کنید گوشی را همیشه خشک نگه دارید اما اگر دوست دارید عکاسی زیر آب را تجربه کنید M4 Aqua می تواند با قیمتی در حدود 750.000 تومان گزینه مناسبی برای شما باشد.

Samsung Galaxy A3 - 2016

A3 اولین گوشی از سری A کمپانی سامسونگ برای سال 2016 و در واقع مدل اولیه در خانواده محصولات میان رده این شرکت است. گوشی های سری A همگی دارای طراحی نسبتا زیبایی بوده و با افزایش مدل مشخصات سخت افزاری آنها نیز قدرتمند تر می شوند. با این حال پایه بودن A3 نمی تواند نشان دهنده ضعف آن باشد.

باید اعتراف کرد حداقل قدرت پردازشی A3 نسبت به قیمتش در مقایسه با سایر دستگاه های این رده کمی ضعیف تر است اما به هر حال برند سامسونگ چیزی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. Galaxy A3 با قیمتی در حدود 950.000 تومان در بازار به فروش می رسد.

Huawei ShotX

مدل Shot X هواوی یکی دیگر از دستگاه های جدید این کمپانی است که در نظر گرفتن قیمت و مشخصات سخت افزاری آن می توان هر خریداری را به انتخاب این مدل راضی کند. بزرگترین ویژگی این دستگاه دوربین فوق العاده خاص آن است که از یک مکانیزم متحرک بهره می برد و می توان از آن هم به عنوان دوربین پشتی و هم به عنوان دوربین سلفی استفاده کرد تا برای هر دو کار یک دوربین قدرتمند در اختیار کاربر قرار داشته باشد.

ShotX از سنسور اثر انگشت هم بهره می برد و به این ترتیب یک انتخاب فوق العاده است که حتی گوشی های رده بالاتر از خودش را هم تحت تاثیر قرار می دهد. ShotX با قیمت استثنایی در حدود 950.000 تومان در بازار به فروش می رسد.

Huawei G8

آخرین پیشنهاد این فهرست هم به هواوی اختصاص پیدا می کند. شاید فکر کنید انتخاب مدل های هواوی بیش از اندازه بوده اما باید قبول کنید که در این بازه قیمتی بهترین انتخاب های شما از تولیدات این شرکت خواهند بود. مدل G8 دستگاه فوق العاده ای است که می تواند با مشخصات فنی خود حتی به راحتی در رده Sub Premium قرار بگیرد و با گوشی های رده بالاتر شرکت هایی مانند سامسونگ رقابت کند.

G8 هم دارای سنسور اثر انگشت است و بدنه آن از جنس آلومینیم ساخته شده تا حس در دست گرفتن یک دستگاه رده بالا را به کاربر منتقل کند. 3 گیگابایت RAM گزینه دیگری است که در دستگاه های رده بالا و بعضا پرچم داران سال 2015 دیده می شود و ضخامت کم دستگاه نیز به زیبایی بیشتر آن کمک می کند. Huawei G8 با قیمتی در حدود 1 میلیون تومان به فروش می رسد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: مجله سخت افزار


ویدیو مرتبط :
طراحی سایت شروع قیمت از 500 هزار تومان 09129315258