فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



درمانگاه فرهنگیان هفته معلم در قزوین گشایش می یابد


به گزارش ایرنا سالار قاسمی سه شنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش استان قزوین كه در اردوگاه دانش آموزی یانس آباد آبیك برگزار شد، افزود: به منظور اعتلای فرهنگ عمومی در تكریم مقام معلم و نهادینه سازی آن، ارتقای اعتماد به نفس و انگیزه خدمت معلمان، تبیین تكالیف و حقوق معلمی برنامه های مختلفی در هفته معلم اجرا می شود.
وی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست با حضور در مدارس و تكریم معلمان استان، از تلاش های مسئولانه آنان در امر آموزش فرزندان این مرز و بوم تقدیر كنند.
قاسمی از برگزاری برنامه گرامیداشت و تجلیل از معلمان نمونه در روز 14 اردیبهشت ماه خبر داد و افرود: در برگزاری برنامه های گرامیداشت مقام معلم از چند چهره كشوری مانند دكتر مطهری، اسدی گرمارودی، دكتر نجفی، دكتر قدمی و دكتر محمدرضا عارف دعوت شده است.
وی با تاكید بر توجه به مقام معلم از مسوولان خواست شهركی با عنوان شهرك فرهنگیان و مخصوص آنان ایجاد شود.
قاسمی از تاسیس هشت پردیس دانشگاه فرهنگیان در كشور خبر داد و گفت: یكی از این پردیس ها ویژه دانشجویان دختر قزوین خواهد بود كه در زمینی با مساحت 20 هكتار در شهرك مهرگان احداث می شود.
وی در ادامه با اشاره به تمهید مقدمات برای بهسازی اردوگاه یانس آباد آبیك گفت: با رایزنی های صورت گرفته 11 میلیارد تومان از سوی سازمان مدیریت و برنامه نامه ریزی كشور برای ساخت و تجهیز این اردوگاه تخصیص داده شده است.
قاسمی خاطرنشان كرد: با هزینه دو میلیارد تومان می توانیم 100سوییت نیمه كاره 70متری در این اردوگاه را بازسازی و جهت استفاده در برنامه های كشوری و استانی آماده كنیم.
این مسوول یادآور شد: با توجه به اهداف تربیتی این فضاها كه ماموریت هدایت دانش آموزان و تخلیه هیجانات روانی را بر عهده دارد آثار و بركات زیادی خواهد داشت و تغییرات ماندگاری در گفتار و كردار دانش آموزان به جا خواهد گذاشت.
قاسمی ادامه داد: تجهیز و تقویت برنامه ها و فعالیت های مجتمع های فرهنگی و اردویی آموزش و پرورش استان فرصت طلایی و مناسبی است كه دستگاه های اجرایی خدمت خود را برای غنی سازی اوقات فراغت به دانش آموزان و مردم ارایه كنند.
مدیركل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه از برگزاری نمایشگاه مشاغل در استان خبر داد و افزود: این نمایشگاه به مناسبت هفته معرفی مشاغل در روز 13 اردیبهشت ماه در نمایشگاه های دایمی استان برپا خواهد شد.
7388/ 6128

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آوای فرهنگی - معاون وزیر و مطالبات فرهنگیان - هفته معلم