سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پارلمان عراق به حد نصاب نرسید ، جلسه به هفته آینده موكول شد


به گزارش خبرنگار ایرنا، در حالی كه انتظار می رفت پارلمان امروز در خصوص مابقی وزیران كابینه دولت تصمیم گیری كند به دلیل اختلاف فراكسیون های پارلمان بر سر تغییرات كابینه، جلسه پارلمان ملی به حد نصاب نرسید و هیات رئیسه پارلمان جلسه را به هفته آینده موكول كرد.
مقتدا صدر نیز در سخنانی كه دقایقی پیش از طریق تلویزیون دولتی عراق پخش شد، اعلام كرد كه فراكسیون ها بر سهم بندی سیاسی و حزبی در تقسیم پست های كشوری همچنان اصرار دارند و بر همین اساس از همه آنها برائت می جوید و در كنار مردم عراق می ایستد.
وی گفت كه به مدت دو ماه در اعتراض به وضع موجود، اعتكاف و از پذیرش هر گونه شخصیت سیاسی خودداری می كند.
صدر همچنین فعالیت فراكسیون صدری ها را در پارلمان به حال تعلیق درآورد.
لحظاتی بعد از این سخنان، طرفداران مقتدا صدر كه پشت دیوارهای منطقه امنیتی سبز تجمع كرده بودند، با كنار زدن سیم خاردارها از بالای دیوارهای سیمانی، وارد محوطه امنیتی سبز شده و به سمت پارلمان در داخل منطقه سبز به راه افتادند.
خاورم *4*353*1770*1144

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پارلمان عراق؛ ناتوان در تشکیل جلسه