سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



جعبه جواهرات بسازید


به دخت/ خیلی خانم ها دوست دارند علاوه بر انجام کارهای منزل هم کار هنری در خانه انجام دهند و هم گاهی از این راه درآمد کسب کنند. به دخت به شما کمک می کندکه کم هزینه ترین شغل های در آمد زایی را که توسط خانم ها قابل انجام است یاد بگیرید.

مواد لازم:
سیخ چوبی
مقوای دستمال رولی
چسب
خط کش و کاترو قیچی
روبان رنگی یا نوارتزیینی
کاغذ کادو
مقوای ساده

روش ساختن جعبه
ابتدا مقوا را به ارتفاعی که دوست دارید اندازه جعبه تان باشد ببرید ، ۲ حلقه نیز برای در جعبه برش بزنید. از مقوای ساده دو تکه گرد به اندازه دهانه رول دستمال کاغذی برای پوش انتها و سر جعبه برش بزنید.
سطح داخلی مقوای جعبه و همچنین تکه های دیگر مقوایی را با کاغذ کادو یا کاغذ رنگی پوشش دهید.
یکی از تکه های مقوایی گرد را روی یک سر مقوایی اصلی که برای جعبه آماده کرده اید با چسب بچسبانید و تکه ی دیگر مقوای گرد را روی حلقه ی کوچک بریده شده بچسبانید.
ازسیخ چوبی برای پوشش سطح مقوا استفاده کنید و با چسب بچسبانید.
پس از اینکه تمام چوب ها را چسباندید و جعبه چوبی خوب خشک شد می توانید به سلیقه ی خودتان روبان یا نوارهای تزیینی را بچسبانید.
از نوارهای روبانی ساده تر برای اطراف در جعبه استفاده کنید، کم و زیاد بودن روبان بستگی به خودتان دارد.


ویدیو مرتبط :
مجموعه جواهرات مصری بسازید!