فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



انتخاب معلمان دارای دكترای تخصصی به عنوان مدرس دانشگاه فرهنگیان


محمود مهرمحمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،افزود: در این راستا با موافقت وزیر آموزش و پرورش ماموران تمام وقت آموزشی با ویژگی های فوق از 300 نفر كنونی به 500 نفر افزایش خواهد یافت.
وی اظهار كرد: امسال در دو مقطع زمانی دانشجویان ورودی سال 91 فارغ التحصیل می شوند كه مقطع نخست در شهریور ماه و مقطع بعدی در بهمن ماه صورت می گیرد و در مجموع 21 هزار نفر دانش آموخته وارد عرصه خدمت رسانه به نظام تعلیم و تربیت خواهد شد.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان بیان كرد: همزمان با فارغ التحصیلی این دانشجویان ،‌ پذیرش دانشجویان جدید از طریق آزمون سراسری و دوره یكساله آموزشی ،‌ آغاز خواهد شد و برابر اساسنامه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان لازم است واحدهای بیشتری برای كسب شایستگی های معلمی طی كنند.
وی گفت: آزمون سنجش صلاحیت حرفه ای كه با هدف تضمین كیفیت خروجی های دانشگاه فرهنگیان طراحی شده پس از طی مراحل حقوقی با عنوان مصوبه شورایعالی آموزش و پرورش به اجرا گذاشته می شود.
مهرمحمدی گفت: با تصویب برنامه درسی جدید مدارس از سوی شورایعالی آموزش و پرورش و مطرح شدن عناوین درسی تركیبی جدید مانند درس آموزش دین ، مطالعات اجتماعی ، علوم تجربی ، كار و فناوری ،‌ دانشگاه فرهنگیان با تقاضای تربیت معلم در رشته های جدیدی مواجه خواهد شد و تولید برنامه های درسی در این رشته در سالجاری در دستور كار این مركز قرار می گیرد.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان اظهاركرد: براساس مصوبه هیات امنای دانشگاه در چارچوب سیاست روش های متنوع پذیرش دانشجو به تربیت معلم خواهد پرداخت ، یعنی علاوه بر روش مرسوم پذیرش از طریق كنكور سراسری كه عمدتا برای تربیت معلم مقطع ابتدایی كاربرد خواهد داشت از روش هایی كه متضمن مشاركت سایر دانشگاه ها هم هست استفاده خواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینكه كتاب منشور معلمی از منظر مقام معظم رهبری توسط معاونت پژوهشی دانشگاه فرهنگیان آماده انتشار است، اظهار كرد: از سوی دانشگاه در سالجاری دو جشنواره جداگانه با عنوان قرآن و عترت برگزار خواهد شد.
میرمحمدی افزود: جشنواره نخست ویژه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان می باشد و جشنواره دوم نیز این دانشگاه میزبان همه دانشجویان دانشگاههای سراسر كشور تحت عنوان جشنواره ملی قرآن و عترت است.
فراهنگ 1417 ** 1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دیدار رهبر انقلاب با معلمان و فرهنگیان سراسر کشور