فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بهنوش بختیاری با نقشی متفاوت به «مرداد» پیوست


به گزارش خبرگزاری فارس، بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون که در آثار کمدی بسیاری ایفای نقش کرده و در سالهای اخیر حضور پررنگ تری در عرصه سینمای اجتماعی و نقش های جدی داشته است ، این بار با پیوستن به فیلم سینمایی " مرداد" به کارگردانی بهمن کامیار در نقش متفاوت دیگری حاضر خواهد شد.

بختیاری در این فیلم در فضایی متفاوت تر و جدی تر نسبت به تجربه های گذشته خود در سینما نقش زنی به نام "سحر" را بر عهده دارد که باردار است و بزودی قرار است فرزند او به دنیا بیاید.

پیش از این رعنا آزادی ور بعنوان اولین بازیگر فیلم سینمایی " مرداد" قرارداد خود را ثبت کرده بود و این نخستین تجربه همبازی شدن بختیاری و آزادی ور محسوب می شود و در روزهای آینده بازیگران و چهره های مطرح دیگری  به این پروژه خواهند پیوست.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «مرداد» که اولین اثر سینمایی بهمن کامیار و به تهیه کنندگی محمود فلاح محسوب می شود ، آمده  "چه مردادی شود بهمن کنار تو ، من از غوغای ابر و آسمان می فهمم اینجایی" .

مدیرفیلمبرداری : فرشاد محمدی ، مدیرصدابرداری : خسرو کیوانمهر ، طراح گریم: محسن دارسنج ، طراح صحنه و لباس : حجت اشتری ، مدیر تولید : سجاد رحیمی ، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان : امین قوامی ، مدیر تدارکات : محمد ابراهیمی ، منشی صحنه : فرشته عروجی ، عکاس: زهرا مصفا و مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی : میثم محمدی

"مهمان مامان" ، "زن ها شگفت انگیزند" ، "ساکن طبقه وسط" و "پنج ستاره" از جمله فیلمهایی است که بهنوش بختیاری پیش از این در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/RN9IAR


ویدیو مرتبط :
خندوانه - 4 مرداد 94 - بهنوش بختیاری