سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گوشی ارزان‌قیمت اوپو A33 با نمایشگر 5 اینچی و تراشه اسنپدراگون 410 رسماً معرفی شد


Oppo A33-1

شرکت اوپو، یکی از موفق‌ترین‌ برندهای چین است که در سال 2008 وارد عرصه تولید گوشی‌های هوشمند شد. به‌تازگی، این برند معروف از گوشی ارزان‌قیمت خود با نام اوپو A33 رونمایی کرد. جهت آشنایی بیشتر با این گوشی در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

اوپو A33 دارای یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 960 در 540 پیکسل بوده و قلب تپنده آن در اختیار تراشه چهارهسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 410 کوالکام با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز برای هرهسته Cortex-A53 است. در بخش مشخصات‌فنی، این گوشی توسط یک رم 2 گیگابایتی، 16 گیگابایت حافظه‌داخلی و یک باتری 2400 میلی‌آمپری همراهی می‌شود.

از لحاظ عکس‌برداری، به‌نظر می‌رسد اوپو A33 حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد چراکه دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین دوم 5 مگاپیکسلی، انتظارات را از این گوشی دوچندان خواهد کرد. ابعاد مدل ارزان‌قیمت جدید اوپو، 142.7 در 71.7 در 7.55 میلی‌متر است و 146 گرم نیز وزن دارد.

Oppo A33برروی اوپو A33 نسخه شخصی‌سازی شده سیستم‌عامل اندروید 5.1 لالی‌پاپ مبتنی بر رابط‌کاربری ColorOS 2.1 اجرا می‌شود. امکانات ارتباطی این مدل شامل بلوتوث 4.0، میکرو USB 2.0، نسل چهارم، وای‌فای و GPS/A-GPS است.

این گوشی ارزان‌قیمت در دو رنگ سفید و سیاه ارایه خواهد شد و حدودا 235 دلار قیمت دارد. متاسفانه، فعلاً اوپو A33 تنها در چین عرضه شده و خبر رسمی درباره انتشار آن در بازارهای دیگر اعلام نشده است.

GSMArena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
معرفی لپ تاپ 10 اینچی ارزان قیمت اندروید Airis