سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دیگر خبری از جک 3.5 mm صدا در آیفون 7 نخواهد بود؛ نسل بعدی آیفون باریک تر از همیشه


دیگر خبری از جک 3.5 mm صدا در آیفون 7 نخواهد بود؛ نسل بعدی آیفون باریک تر از همیشه

کمپانی اپل همیشه در پی ساخت محصولات متفاوت و خاص بوده است. یکی از سیاست هایی که اپل پیوسته دنبال می کند ساخت آیفون های نازک تر از نسل های قبلی خود می باشد. در حالی که گوشی آیفون ۶ اس برای بسیاری از کاربران باندازه کافی نازک بوده است، اپل تصمیم گرفته است تا آیفون ۷ را نازک تر هم بکند. طبق نظرات کاربران، بعضی که نازکی زیاد را دوست ندارند مجبور به تهیه یک قاب یا کاور اضافی برای گوشی آیفون ۶ اس خود شدند، تا پهنا گوشی خود را به حد مورد نظر و مطلوب خود برساند.

آی بایت/ کمپانی اپل همیشه در پی ساخت محصولات متفاوت و خاص بوده است. یکی از سیاست هایی که اپل پیوسته دنبال می کند ساخت آیفون های نازک تر از نسل های قبلی خود می باشد. در حالی که گوشی آیفون ۶ اس برای بسیاری از کاربران باندازه کافی نازک بوده است، اپل تصمیم گرفته است تا آیفون ۷ را نازک تر هم بکند. طبق نظرات کاربران، بعضی که نازکی زیاد را دوست ندارند مجبور به تهیه یک قاب یا کاور اضافی برای گوشی آیفون ۶ اس خود شدند، تا پهنا گوشی خود را به حد مورد نظر و مطلوب خود برساند.
براساس گزارشات بدست رسیده، کمپانی اپل در آیفون ۷ پورت ۳٫۵ mm را حذف خواهد نمود و بجای آن از پورت Lightning بهره خواهد برد. بدین ترتیب این کمپانی قادر خواهد بود تا این گوشی را از آنچه که قبلا در نظر گرفته شده بود، نازک تر کند. گفته می شود با حذف جک ۳٫۵ mm، گوشی آیفون ۷ قریب به یک میلیمتر نسب به آیفون ۶ اس کاهش قطر خواهد داشت. همچنین با جای گزینی این جک ها با فناوری نوین Lightning، کاربران می توانند از ویژگی های دیگر این فناوری بعلاوه استفاده از آن بعنوان یک پورت هدست، بهره ببرند.
هرچند اگر کاربران خواستار بهره گیری از هدست های معمول سیمی بر روی آیفون ۷ باشند، طبیعتا مجبور به استفاده از یک مبدل خواهند شد. گزینه دیگر برای کاربران، استفاده از هدست های بی سیم مبتنی بر بلوتوث می باشد؛ که البته گاها این نوع هدست ها به دلیل ارائه ندادن کیفیت یکسان در مقایسه با هدست های سیمی، مورد نقد قرار می گیرند.
البته این نکته را در ذهن داشته باشید، با توجه به اینکه عرضه احتمالی آیفون ۷ در ماه سپتامبر سال بعد خوانده می شود، ده ماه دیگر زمان باقی است و در این مدت زمان زیاد بسیار از ایده ها و مسائل دست خوش تغییراتی قرار می گیرند و قطعا مسئله مهم و بزرگی مانند حذف جک ۳٫۵ mm مورد بررسی های بیشتری قرار خواهد گرفت.
کثیری از کمپانی و کاربران سال هاست که با فناوری پورت های ۳٫۵ mm انس گرفته اند و به گونه ای این جک ها تبدیل به یک استاندارد جهانی برای خروجی های صدا شده است. به جرئت می توان گفت اکثر محصولات صوتی و تصویری بازار روز از این پورت ها پشتیبانی می کنند، در صورتی که کمپانی ها و تولید کنندگانی که هدست مبتنی بر فناوری Lightning تولید می کنند، در حال حاضر انگشت شمار هستند و تقریبا تضمینی وجود ندارد که بقیه تولیدکنندگان فعال این حوزه، هم راستا با تغییرات اپل شوند و همچنین زیاد خارج از تصور نیست که آنها همچنان با فناوری ۳٫۵ mm کار را ادامه بدهند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
نسل بعدی آیفون با ویژگی بینظیر