سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تظاهرات ضد سعودی از سفارت عربستان تا کاخ سفید +فیلم


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دهها نفر از مردم مسلمان و عرب‌زبان در پایتخت آمریکا، روز شنبه از مقابل سفارت عربستان به سمت کاخ سفید، تظاهرات ضد سعودی برگزار کردند.

به گزارش تلویزیون «الیمن الیوم»، افراد شرکت کننده در این تظاهرات، سکوت جامعه جهانی و نادیده گرفتن تجاوز عربستان به یمن از هشت ماه گذشته را محکوم کردند.

طبق این گزارش، مردم از آمریکا و جامعه بین‌الملل خواستند مسئولیتشان را در قبال یمن و کشتاری که عربستان در این کشور به راه انداخته بر عهده بگیرند.

 

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات با فریاد «(دولت) عربستان سعودی تروریست است»، تصاویری از «شیخ نمر باقر النمر» روحانی شیعه که در زندان است و آل‌سعود قصد اعدام آن را دارد، در دست داشتند و خواستار آزادی وی شدند.

به گفته شرکت‌کنندگان در این تظاهرات، عربستان ناقض قوانین و منشور سازمان ملل و معاهده‌های بین‌المللی است و جنایات آن با گذشت زمان از حیث حقوقی بی‌اثر نخواهد شد.

حملات عربستان به یمن از ششم فروردین سال جاری آغاز شده و با گذشت بیش از هفت ماه هنوز ادامه دارد و بیش از شش هزار یمنی تاکنون بر اثر آن کشته شده‌اند.

انتهای پیام/ص

 


ویدیو مرتبط :
تظاهرات ضد صهیونیستی مقابل کاخ سفید