ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دردسر جدید برزیلی‌ها برای سپاهان


دردسر جدید برزیلی‌ها برای سپاهانورزش 3/ دو بازیکن برزیلی سپاهان در آستانه سفر کاروان این تیم به ترکیه دردسرساز شدند.
هنوز چند روزی از صدور مجوز بازی لوسیانو پریرا و لئوناردو پادووانی برای سپاهان نگذشته بود که این دو بازیکن بار دیگر برای مدیران باشگاه دردسرساز شدند تا حضورشان در اردوی آماده سازی آنتالیا ترکیه در ابهام قرار بگیرد.
پریرا و پادووانی که به خاطر اشتباه اداری مسئولان باشگاه اصفهانی نتوانستند در نیم فصل نخست قهرمان ایران را همراهی کنند طبق قانون باید تمام حق و حقوق خود را طبق قرارداد منعقد شده دریافت می کردند اما باشگاه با توجه به مشکلات مالی که داشت نتوانست به تعهدات خود عمل کند و حالا این دو بازیکن در آستانه سفر به ترکیه مدعی شده اند تا طلب خود را دریافت نکنند با کاروان تیم به این اردو نخواهند رفت.
در پی همین اتفاق باشگاه سپاهان در تلاش است تا به هر نحوی شده بخشی از مطالبات بازیکنان خارجی خود را تا روز پنجشنبه به حساب آنها واریز کند تا پریرا و پادووانی با کاروان تیم به ترکیه بروند. دو بازیکنی که ایگور استیماچ و طرفداران سپاهان امیدوارند با حضورشان تیم را به روزهای اوج بازگرداند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
دردسر خواهر ها اندیگ : دردسر برادها خخخ