سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ال‌جی webOS 3.0 را به تلویزیون‌های هوشمند سال 2016 می‌آورد


ال‌جی webOS 3.0 را به تلویزیون‌های هوشمند سال 2016 می‌آورد

شرکت ال‌جی اخیرا اعلام کرده که webOS 3.0 را در نمایشگاه بین‌المللی لوازم الکترونیکی مصرفی (CES 2016) معرفی خواهد کرد.

دیجی کالا/ شرکت ال‌جی اخیرا اعلام کرده که webOS 3.0 را در نمایشگاه بین‌المللی لوازم الکترونیکی مصرفی (CES 2016) معرفی خواهد کرد.

ال‌جی با این سیستم عامل سعی دارد دستگاه‌هایش را مدرنیزه کند.
حتما اکثر شما با سیستم‌های عامل مثل اندروید، iOS، ویندوز، ویندوز فون، OS X، و لینوکس آشنایی دارید و نام آنها را شنیده‌اید. اما زمانی هم بود که شرکت HP سعی داشت با عرضه‌ی تبلت‌هایی بر مبنای سیستم‌ عامل webOS، این سیستم عامل را هم فراگیر کند. اما می‌توان گفت که تلاش‌های این شرکت نتیجه نداد، هرچند که webOS همچنان به حیات ادامه داده و بیشتر توسط ال‌جی استفاده می‌شود.

حالا به نظر می‌رسد ال‌جی یک سری بهینه‌سازی‌هایی روی این سیستم عامل انجام داده و آن را بهتر کرده است. چرا که این شرکت کره‌ای اخیرا اعلام کرده که webOS 3.0 را در نمایشگاه بین‌المللی لوازم الکترونیکی مصرفی (CES 2016) معرفی خواهد کرد. چند سالی می‌شود که ال‌جی از سیستم عامل مورد اشاره استفاده می‌کند و بیشتر در دستگاه‌های تلویزیون هوشمند این شرکت نصب شده است.

ال‌جی در نسخه‌ی سوم webOS چندین ویژگی جدید معرفی خواهد کرد که بارزترین آنها شامل Magic Zoom، Magic Mobile Connetion و یک Magic Remote به‌روزرسانی شده خواهد بود. براساس ال‌جی “«مجیک زوم» به کاربران این امکان را می‌دهد که هر بخشی از صفحه نمایش را که می‌خواهند بزرگ‌تر کنند، بدون این که کیفیت تصاویر پایین بیاید. با مجیک موبایل کانکشن، کاربران به آسانی می‌توانند یک موبایل را از طریق اپلیکیشن LG TV Plus به تلویزیون هوشمند ال‌جی‌شان متصل کنند و در صفحه نمایش تلویزیون به اپلیکیشن‌های موبایل دسترسی داشته باشند.” ال‌جی به مجیک ریموت هم کلیدهای بیشتری اضافه خواهد کرد تا کاربرد آن را افزایش دهد.

علاوه بر این ویژگی‌ها، webOS چند قابلیت جالب توجه هم دارد. شما می‌توانید صفحه‌ی نمایش را به دو قسمت کنید و دو کانال مختلف به صورت هم‌زمان نمایش داده خواهد شد. یا اینکه یکی از این صفحه‌ها برنامه‌ی کانال خواهد بود و دیگری محتوایی از منبعی مثل یک بلوری خواهد بود. همچنین می‌توانید با استفاده از بلندگوها، اپلیکیشن پخش موسیقی ال‌جی را اجرا کنید، حتی اگر تلویزیون خاموش باشد. علاوه بر این، با برنامه اینترنت اشیای ال‌جی می‌توان لوازم خانگی هوشمند ال‌جی را کنترل کرد.

قطعا ویژگی‌های جدید دیگری هم به نسخه‌ی سوم webOS اضافه شده که ال‌جی در جریان نمایشگاه CES 2016 درباره‌ی آنها صحبت خواهد کرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
چرا تلویزیون هوشمند ال‌جی با webOS؟