ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تنها شانس سوشا برای فصل بعد: می‌خواهم زنده بمانم!


تنها شانس سوشا برای فصل بعد: می‌خواهم زنده بمانم!آی اسپورت/ سوشا مکانی برای احیای فوتبالش در فصل آینده، فقط به یک مربی امید بسته است.
سوشا مکانی، فصل آینده فقط یک انتخاب برای ماندن در لیگ برتر خواهد داشت. مکانی این فصل هم در زمین و هم خارج از آن، حاشیه‌های زیادی برای پرسپولیس درست کرد و شرایطی شبیه فصل قبل پیام صادقیان و حامد لک دارد. دایی این فصل در صبا، هر دو بازیکن را خرید و به مکانی هم پیغام داده نگران فصل آینده نباشد.
در صورتی که دایی فصل آینده در صبا باقی بماند، مکانی هم راهی قم خواهد شد. در غیر این صورت، دایی هر تیمی که برود مکانی را هم با خودش می‌برد تا دوباره او را به اوج برگرداند. تلاش دایی برای احیای صادقیان و لک این فصل موفق نبود و او می‌خواهد فصل بعد، شانسش را روی سوشا امتحان کند.
دو سال قبل، دایی سوشا را از فولاد به پرسپولیس برد و او را به عنوان رقیب کنار نیلسون آماده گذاشت. رقابتی که هم سوشا را به حاشیه برد و هم پرسپولیس را تا امروز، درگیر مشکلات پرتعداد در پست دروازه‌بانی کرده است. حالا دایی می‌خواهد با جذب دوباره سوشا، ثابت کند دو سال قبل تصمیم اشتباهی نگرفته و می‌تواند از سوشا، یک دروازه‌بان موفق و آماده بسازد.
سوشا در لیست فروش برانکو قرار دارد و با توجه به سقوط ملوان تیم شهر او، فعلا هیچ تیمی حاضر به جذب او با حاشیه‌های پرتعدادش نیست. او برای بازی کردن در لیگ شانزدهم، باید امیدوار باشد مشکلات دایی با مالک صبا برطرف شود یا او تیم جدیدی در لیگ برتر بگیرد.

منبع: آی اسپورت


ویدیو مرتبط :
آنونس فیلم می خواهم زنده بمانم