فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دانشگاه پیام نور شاهرودکارگاه آسیب شناسی دوستی ناپایداربرگزارکرد


دکتر علی شاهینی روز چهارشنبه در این خصوص به ایرنا گفت: این کارگاه با عنوان آسیب شناسی روابط و دوستی های ناپایدار دختر و پسر با حضور تعداد زیادی از دانشجویان رشته های روانشناسی و گرایش های مختلف علوم تربیتی در سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور شاهرود برگزار گردید.
وی افزود: یکی از مدرسان دانشگاه در این کارگاه به تبیین انواع رابطه و دوستی ها، بررسی رابطه دختر و پسر در جریان رشد در نوجوانی و جوانی، ارتباط و دوستی دختر و پسر آری یا خیر و نظریات عشق پرداخت.
دکتر شاهینی گفت: در این کارگاه همچنین ویژگی های افرادی که برای ازدواج مناسب هستند و یا مناسب نیستند بیان شد و بر آگاهی هرچه بیشترجوانان، زندگی آگاهانه، آموزش مهارت های زندگی دردوران تحصیل و قبل از ازدواج تاکید شد.
دانشگاه پیام نور شاهرود
دانشگاه پیام نور شاهرود که در سال 1372 تاسیس شده ، اکنون بیش از3هزار دانشجو دارد که در 41 رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی و ارشد تحصیل می کنند.
6167

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پیام های نوروزی ریاست و معاونین دانشگاه پیام نور اصفهان