ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جلالی: نتایج نمایندگان ایران در آسیا ظرفیت فوتبال ما را نشان داد/ با یک بازی نباید تحلیل عجولانه کرد


مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی سه نماینده ایران در اولین هفته از لیگ قهرمانان آسیا گفت: عملکرد نماینده‌های ایران خوب و شاید غیرمنتظره بود. این نتایج می‌تواند ظرفیت‌های فوتبال ما را نشان دهد. سطح انگیزشی بازیکنان سه تیم واقعاً زیاد بود و من چنین چیزی را کمتر دیده بودم. این به خاطر فضایی است که کشورهای عربی ایجاد کرده‌اند که کار برای خودشان سخت شد و انگیزه بازیکنان ایرانی را بالاتر بردند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در ادامه افزود: ما در هر سه مسابقه 90 دقیقه مسلط بودیم و این واقعاً نشانه خوبی بود. تیمی مثل تراکتورسازی چهار گل به الجزیره زد و می‌توانست با تسلطی که نشان داد چهار گل دیگر هم بزند. ذوب‌آهن هم در زمین لخویا کار بزرگی انجام داد و سپاهان هم با اقتدار النصر را مغلوب کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر امکانات وسیع تیم‌های عربی در اختیار تیم‌های ایرانی بود چه اتفاقاتی می‌افتاد، گفت: این موضوعی است که سال‌ها در موردش حرف می‌زنیم. وقتی بحث مربی ایرانی یا خارجی مطرح می‌شود، بارها به این موضوع پرداخته‌ایم که اگر مربی یا بازیکن خوب نداریم نمی‌توان آن را به مربیان یا بازیکنان ربط داد.

جلالی خاطر نشان کرد: این موضوع به ظرفیت فوتبال ایران برمی‌گردد که باید به فعل تبدیل شود. ما نیاز به برنامه‌ریزی داریم، ولی وقتی برنامه‌ریزی نباشد مجبوریم بعد از هر شکست با یکدیگر دعوا کنیم، همدیگر را محکوم کنیم و فرصت‌ها را از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان تصریح کرد: امیدوارم نتایج خوب نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا ادامه داشته باشد. فقط با یک بازی نباید تحلیل عجولانه کرد و این تیم‌ها پتانسیل لازم را دارند تا نتایج خوبی را در هفته‌های آینده بگیرند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شرایط نمایندگان فوتبال ایران در آسیا